Hop til indhold

Recommended Posts

Måske et dumt spørgsmål,

men hvordan sørger man for at være helt tømt og ren før man skal tages med en strapon af en domina?

og hvordan reagerer en domina hvis man ikke er lykkes 100 procent med det?

og kan I anbefale en til en førstegangs oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan tømme sig ud på mange forskellige måder. Den mest effektive måde at gøre det på er at tage microlax som kan købes på apoteket i håndkøb. Du indføre den op i anus og venter 15 min med at gå på toilettet.. Man kan typisk kun holde sig et par minutter :) Ellers kan du købe et hoved til din bruser som du kan stikke op, fylde dig med vand og vente på du skal på toilet hvilket også sker ret hurtigt :) 

Mange sætter pris på man er ren og udrenset, men da det er anal leg er det helt normalt der ikke er 100% rent. Blot man har gjort sit forarbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Supplement til spankarella - https://superlove.dk/sport-fucker-locker-room-hose-15cm-black?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

jeg benytter denne i årevis iset jeg kun er passiv. Fungerer fint for mig og passer på en standard slange.

hvis du aldrig har gjort det så gør det et par gange i et par dage op til. Så er du helt tom.

du kan også med fordel efter udskylning lige ride en dildo og tjekke du er rent efter et par minutter.

pas på ikke at få alt for meget vand op. Du skal lige finde balancen. Ikke at det er farligt men det kan gi at du lækker lidt mens din domina knepper dig.

nyd det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar.. nogen der kan anbefale en domina til en førstegangsoplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

På det spinkle grundlag kan jeg varmt anbefale Lady Cherie. Hun var min førstegangsoplevelse - og Hun er min faste og meget kompetente og nærværende Domina <3

Tjek for eksempel Hendes Checkliste og Hendes hjemmeside i øvrigt:

https://cherie.dk/dominans/Checkliste.htm

Venlig hilsen

Heliot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...