44Knudsen 92 Skrevet 11. Juli https://annoncelight.dk/showad/385677 Jeg måtte simpelthen til Haslev og Lucia igen. Havde bestilt 30 minutter med Full Service, og det var det helt sikker. Blowjob uden kondom, med spyt og riv i pikken. Jeg slikkede og fingerkenppede hende til orgasme mindst to gange. Det blev kun til én position, "cowgirl", men det er fordi hendes fisse er så dejlig at slikke, så går tiden hurtigt. Jeg kom i munden på hende ligesom tiden udløb. En helt igennem en fantastisk kvinde. WOW WOW WOW. Prisen bliver mellem Lucia og mig. Men det kan betale sig, at være god ved hende. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 6 Skrevet 11. Juli 44Knudsen skrev, for 27 minutter siden: Prisen bliver mellem Lucia og mig. Men det kan betale sig, at være god ved hende. Hun ser dejlig ud, og lyder fræk. Havde det ikke været for naboerne, havde jeg nok også været forbi nu. Det må komme en dag. Er der noget specifikt du tænker på, i forhold til at “være god mod hende”? -at du betaler mere end hendes prisliste antyder? (Antager at hun sender den hvis det er) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 20 Skrevet 11. Juli Newbie_25 skrev, for 9 minutter siden: Hun ser dejlig ud, og lyder fræk. Havde det ikke været for naboerne, havde jeg nok også været forbi nu. Det må komme en dag. Er der noget specifikt du tænker på, i forhold til at “være god mod hende”? -at du betaler mere end hendes prisliste antyder? (Antager at hun sender den hvis det er) Hendes priser fremgår af annoncerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet 11. Juli Newbie_25 skrev, for 13 minutter siden: Hun ser dejlig ud, og lyder fræk. Havde det ikke været for naboerne, havde jeg nok også været forbi nu. Det må komme en dag. Er der noget specifikt du tænker på, i forhold til at “være god mod hende”? -at du betaler mere end hendes prisliste antyder? (Antager at hun sender den hvis det er) Priserne står i annoncen. Skriv en anmeldelse her, det bliver hun glad for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 6 Skrevet 11. Juli Flemming56 skrev, for 19 minutter siden: Hendes priser fremgår af annoncerne. 44Knudsen skrev, for 16 minutter siden: Priserne står i annoncen. Skriv en anmeldelse her, det bliver hun glad for. Ja hvordan hulen overså jeg det. Så hendes engagement øges altså ved lidt ekstra mønt, som jeg forstår det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet 11. Juli Newbie_25 skrev, for 2 minutter siden: Ja hvordan hulen overså jeg det. Så hendes engagement øges altså ved lidt ekstra mønt, som jeg forstår det. Start med besøg og se hvad der sker. Resten bliver som sagt mellem Lucia og jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet 11. Juli tor johansen skrev, for 55 minutter siden: Hvordan lød sproget Uforståeligt spansk, desværre. Få engelske ord her og dér. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 20 Skrevet 11. Juli (edited) Hvorfor skal der gå konkurrence i hvor mange orgasmer hun fik og hvad I fik for pengene osv. Spild af god energi. Lucia giver så meget igen med den rette respekt og det kan ikke prissættes! Google translate virker også fint. Hyg jer det gør jeg❤️ Redigeret 11. Juli af Flemming56 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet 11. Juli Flemming56 skrev, for 19 minutter siden: Hvorfor skal der gå konkurrence i hvor mange orgasmer hun fik og hvad I fik for pengene osv. Spild af god energi. Lucia giver så meget igen med den rette respekt og det kan ikke prissættes! Google translate virker også fint. Hyg jer det gør jeg❤️ Du har ret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet 12. Juli En lille efternote, jeg har tænkt over siden i går. Jeg synes hendes få Engelske ord er utrolig sexet, selvom hendes spanske også er sexet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 110 Skrevet søndag klokken 19:10 44Knudsen skrev, den 11/7/2025 at 15:39: https://annoncelight.dk/showad/385677 Simplemente tuve que volver a ver a Haslev y Lucía. Había pedido 30 minutos de servicio completo y eso fue definitivamente todo. Una mamada sin condón, con saliva y un desgarrón en la polla. La lamí y la toqué hasta el orgasmo al menos dos veces. Al final solo quedó en una posición, "vaquera", pero es porque su coño es tan agradable de lamer, así que el tiempo pasa volando. Me corrí en su boca justo cuando se acababa el tiempo. Una mujer realmente increíble. WOW WOW WOW. El precio lo decidiremos entre Lucía y yo. Pero vale la pena ser amable con ella. Thank you! You all make me very happy! I'll miss you.! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 92 Skrevet søndag klokken 19:22 Lucia Española skrev, for 10 minutter siden: Thank you! You all make me very happy! I'll miss you.! You are so sweet. I hope you come back again. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg