Taboo 41 Skrevet 11. Juli Sommer, sol og ferie gør mig mere liderlig end jeg i forvejen er Men hvodan har I andre det? Gør solen og varmen, at I har mere eller mindre lyst til at besøge en gp? Gør ferien at I har mere tid til det frække eller er I mere optaget af familien og stranden? Kort sagt, betyder sommerferie også ferie fra sex eller det modsatte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet 11. Juli Jeg opfatter min lyst som nogenlunde konstant med små variationer i forhold til hvor meget arbejde, interesser og andet fylder. Men der er sikkert en stigning igennem sommeren. Jeg vil sige den er størst når sommeren for alvor går på vingerne og hiver tøjet af folk (læs: kvinderne). Jeg bliver visuelt stimuleret af de mange lækre kvindeben skuldre og andre former, der tydeligere afsløres med let påklædning - og jeg er ikke kræsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 11. Juli Når der er sol og sommer bliver jeg mere liderlig. Varmen og synet af piger i korte kjoler, stramtsiddende bluser eller anden beklædning der fremhæver kvindekroppens erotiske steder, gør mig meget mere liderlig. Så lysten til sex klart større når solen varmer, men da jeg ikke har noget "hjemligt" sexliv, er sexmængden mere eller mindre ens hele året. Taboo håber du selv får sin øgede sexlyst om sommeren stillet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg