Hop til indhold
Gammelnok

Pigernes afregning

Recommended Posts

Gæst

Undre mig over at mange ytre sig at de er ligeglade med hvilke afregningsmetoder der bliver brugt, -hvor lidt og hvor meget?

Personligt syntes jeg (efter jeg gik privat) at pigerne i denne branche betaler alt for meget til dem der står bag og folk vender bare den blinde vinkel til?

-Hvorfor er det et tabu for piger, bagmænd og kunder og snakke om afregning, er det fordi sandheden er ilde hørt? Burde vi ikke alle løfte i samlet flok for at få nogle bedre vilkår for piger? Eller er vi bare ligeglade?, for hvis, så vil jeg gerne hoppe af den vogn....

Fri mig for det sludder

Hvad vil du have vi kunder skal gøre ?

Der er piger der starter i branchen af de forkerte årsager, der er piger med problemer, der er klinikker med rockere, indvandrere eller bare griske mænd bag, der er piger der sælger sex af nød ikke af lyst, der er piger der arbejder så meget at de får ondt i ryggen og fissen, der er klinikker der gør det ene og det andet, og i piger og klinikker skændes indbyrdes om hvad der er bedst og dig også Molly og for at sætte trumf på vil du og Jasmin have at vi kunder skal vurdere hvilke klinikker der har gode bagmænd, gode arbejdsforhold for pigerne og meget andet. Ved at læse herinde kan man se at et par piger synes et sted har gode forhold mens en anden mener det modsatte.

Vi kunder har ingen jordisk chance for at vurdere hvilken klinik er ok eller ikke er og I kan end ikke selv blive enige indbyrdes og når I diskutere det så ender det med at I beskylder hinanden for at lyve.

Hvordankan I så tro at vi kunder kan vurdere noget. Jeg aner jo heller ikke om I to piger er nogen jeg vil have det godt med at støtte rent økonomisk da jeg ikke kender noget til jeres afregningsforhold, årsager til at være i branchen samt om I opgiver alt og jeg ved heller ikke hvem der ellers måtte nyde godt af jeres indtægter. Skulle jeg vide alt dette måtte jeg have klare beviser og ikke bare et par ord i et indlæg på et forum. Sådanne beviser er der ikke og hvis de var så ville jeg da ikke se dem først som kunde.

I kan ikke ligge det ansvar over på kunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad er det jeg kan bruge det til om du betaler 500 eller 4000 i leje. det der betyder noget er hvad JEG skal betale pr. time   :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Ja, det lyder meget godt, men nu fungerer de økonomiske mekanismer altså sådan, at enhver udgift, som en producent af en vare påføres, i sidste ende bliver væltet over på aftageren/forbrugeren.

Behøver jeg at føre parallellen helt igennem? Så mon ikke du alligevel kan bruge det til noget?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo!

Du har også ansvar for, at de madvarer, du køber er produceret bæredygtigt og dyreetisk korrekt. At dit tøj, dine møbler, og hvad du ellers køber, ikke er produceret af børn, der arbejder under kritisable forhold. At det ikke er produceret på livsfarlige fabrikker osv.

Du har et stort ansvar - også når du køber sex!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fri mig for det sludder

Hvad vil du have vi kunder skal gøre ?

Der er piger der starter i branchen af de forkerte årsager, der er piger med problemer, der er klinikker med rockere, indvandrere eller bare griske mænd bag, der er piger der sælger sex af nød ikke af lyst, der er piger der arbejder så meget at de får ondt i ryggen og fissen, der er klinikker der gør det ene og det andet, og i piger og klinikker skændes indbyrdes om hvad der er bedst og dig også Molly og for at sætte trumf på vil du og Jasmin have at vi kunder skal vurdere hvilke klinikker der har gode bagmænd, gode arbejdsforhold for pigerne og meget andet. Ved at læse herinde kan man se at et par piger synes et sted har gode forhold mens en anden mener det modsatte.

Vi kunder har ingen jordisk chance for at vurdere hvilken klinik er ok eller ikke er og I kan end ikke selv blive enige indbyrdes og når I diskutere det så ender det med at I beskylder hinanden for at lyve.

Hvordankan I så tro at vi kunder kan vurdere noget. Jeg aner jo heller ikke om I to piger er nogen jeg vil have det godt med at støtte rent økonomisk da jeg ikke kender noget til jeres afregningsforhold, årsager til at være i branchen samt om I opgiver alt og jeg ved heller ikke hvem der ellers måtte nyde godt af jeres indtægter. Skulle jeg vide alt dette måtte jeg have klare beviser og ikke bare et par ord i et indlæg på et forum. Sådanne beviser er der ikke og hvis de var så ville jeg da ikke se dem først som kunde.

Fri mig selv for det sludder? Okay, jeg klapper kaje så, eller ikke....

-Du har godt nok mange negative assoisationer med denne branche må jeg godt nok sige.

Du behøver ikke lægge ord i min mund, -ved at sige at jeg siger i skal boycotte steder, det er helt op til jer selv og det er ikke noget jeg går ind og pådutter nogen, så der må du have læst imellem nogle linjer, men kommentere fordi jeg er interresseret i at piger/trans/shemals mm, ikke skal betale overpris fordi det er et tabu og snakke om, -og i bund og grund så gavner det jo kun bagmændende og ikke pigerne.!

Siger ikke i skal vurdere noget som helst, men hvis der kommer fokus på det, så er det måske rent ønsketænkning fra min side af at tingene ændres, og pigerne bliver mere oplyste, i det de troede var normalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det lyder meget godt, men nu fungerer de økonomiske mekanismer altså sådan, at enhver udgift, som en producent af en vare påføres, i sidste ende bliver væltet over på aftageren/forbrugeren.

Behøver jeg at føre parallellen helt igennem? Så mon ikke du alligevel kan bruge det til noget?

det ved jeg godt, men det er stadigvæk et spørgsmål mellem mutter og pigen om det er 500 eller 4000 det kan jeg ikke gøre noget ved,det eneste jeg kan gøre er at finde ud af hvilken pris jeg vil betale,og vil pigen have 500 kr mere end andre fordi hendes husleje er 4000 ja så kikker jeg mig om efter en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej Warme, man kan som forbruger af købesex netop ikke gennemskue forholdene hos pigerne og klinikkerne. Jeg har et ansvar men det kan hverken du eller jeg leve op til, og hvis du læste mit indlæg ville du også vide hvorfor. Vi ved ikke hvem der står bag klinikkerne, vi ved ikke hvordan deres arbejdsforhold er, vi ved ikke om vi støtter pigerne i at være i et fag hvor de af personlige årsager ikke burde være.osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Warme, man kan som forbruger af købesex netop ikke gennemskue forholdene hos pigerne og klinikkerne. Jeg har et ansvar men det kan hverken du eller jeg leve op til, og hvis du læste mit indlæg ville du også vide hvorfor. Vi ved ikke hvem der står bag klinikkerne, vi ved ikke hvordan deres arbejdsforhold er, vi ved ikke om vi støtter pigerne i at være i et fag hvor de af personlige årsager ikke burde være.osv.

Jeg vil medgive dig, at vi har en udfordring, men jeg mener, at jeg gør mit bedste - måske er det ikke godt nok!

Og undskyld, hvis jeg misforstod dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske mig og Jasmin bare er et par rapkæftede selvstændige kællinger med en mening om alt ting, -men det kommer fra et godt sted, og det viser da medmenneskelighed at vi bekymre os om at vores ''kollegaer'' ikke bliver udnyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mollypige oplys mig objektive klare beviser for en god klinik i København, hvor pigerne har det med sikkerhed godt, hvor ingen griske bagmænd eller kvinder tjener noget synderligt, hvor der ingen kontakt er til nogen bander, hvor alt bliver opgivet, hvor pigerne er der af lyst, så er jeg stamkunde der.

Du kan ikke engang blive enige med dine kolleger om hvor der er godt for en pige at arbejde men forventer at vi kunder skal regne det ud. Det er sludder.

Jeg har et ansvar som kunde men jeg kan ikke leve op til det fordi erhvervet er ulovligt. Start din kamp der Molly i stedet for dit sludder her, så kan vi kunder måske engang leve op til vores ansvar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du havde bemærket det, så arbejder jeg kun i Jylland og vil ikke begynde at ytre mig om steder jeg ikke har kendskab til derhenne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja men kan du ikke forstå princippet i det ? Så giv mig navnet på en klinik i Jylland der lever op til det jeg skriver med sikkerhed. Det kan du jo heller ikke. Du kan ikke engang blive enige med dine kollegaer i Jylland om hvor det er godt at være men så kom med kliniknavn på en jysk klinik hvor du er vidende om at alt er godt ingen bagmænd der tjener synderligt, ingen kontakt til bander, gode arbejdsforhold, pigerne er der af de rigtige årsager, alt bliver opgivet, alt er som det skal være. Beskriv udførligt din viden og beviser eller meget gode sandsynlige argumenter skal vi også have. Det jeg vil frem til er at vi ikke kan leve op til vores ansvar fordi vi ikke ved noget om klinikkerne. Start med at kæmpe for at få branchen lovliggjort i stedet for at sludre så kan vi bedre som kunder besøge klinikker som er fuldt lovlige og hvor det er bedre gennemskueligt hvem der står bag

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan jeg ikke, derfor er det frustrende hele det setup med bagmænd/piger som det kører og altid har kørt, det gør mig egentlig gal -Enten skal man skylde husleje, princip ''du tjener mere ergo jeg tjener mere procent'', dummebøder, hvis told og skat kommer skal man lyve for udlejers skyld. Burde vi piger/mænd ikke stå samlet og sige nu det nok, for ellers fortsætter det jo, og de vil tillade sig mere og mere....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen nu vil jeg jo ikke brilliere med min manglende viden,

Men er der ikke en eller anden, der ikke er pige i branchen (pigerne kan jo være bange for reprisalier fra Mutre/fatter oa) der lige gider opdatere mig på hvad det er for steder i Jylland, man ihvertilfælde ikke behøver gæste? som pige altså?, Jeg syntes jeg har prøvet at læse op på det det seneste herinde, men der må være et eller andet jeg har missede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Netop Molly

Men vi kunder ved jo ikke hvor vi skal gå hen og du kan heller ikke fortælle os det.

Vi kan fint stå sammen men måske skulle I piger først præsentere klinikker som I er enige om er gode klinikker.

Det skete med Cassiopeia i København men også det løb senere ud i sandet påstår nogen piger.

IoVil du noget så oplys mig om hvordan vi når målet hvis det ikke er lovliggørelse. Luftkasteller giver jeg intet for så kom så på banen ordentlig med forslag til det emne som vi jo i bund og grund ser ens på.

Jeg er bare ikke typen som visse andre mænd herinde der fedter og slikker pigerne i røven. Jeg skriver hvad jeg mener så du får altså et modspil fra mig af.

Du må forstå at vi kunder aner intet om klinikkernes dummebøder eller afregningsforhold f.eks., så kan du ikke forvente at vi kan vide hvilke klinikker der er gode at besøge og du kan heller ikke selv give svaret.

Hvor er det du vil hen ? Tror du ikke du skal starte med branchens aktører og en lovliggørelse ?

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fraiser sagde den 07 Apr 2014 - 8:12 PM: Fraiser sagde den 07 Apr 2014 - 8:12 PM:

Netop Molly

Men vi kunder ved jo ikke hvor vi skal gå hen og du kan heller ikke fortælle os det.

Vi kan fint stå sammen men måske skulle I piger først præsentere klinikker som I er enige om er gode klinikker.

Det skete med Cassiopeia i København men også det løb senere ud i sandet påstår nogen piger.

Vil du noget så oplys mig om hvordan vi når målet hvis det ikke er lovliggørelse. Luftkasteller giver jeg intet for så kom så på banen ordentlig med forslag til det emne som vi jo i bund og grund ser ens på.

Jeg er bare ikke typen som visse andre mænd herinde der fedter og slikker pigerne i røven. Jeg skriver hvad jeg mener så du får altså et modspil fra mig af.

Ååååhhh kan ikke lade være Fraiser "sorte kys" tager vi også penge for! :D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undre mig over at mange ytre sig at de er ligeglade med hvilke afregningsmetoder der bliver brugt, -hvor lidt og hvor meget?

Personligt syntes jeg (efter jeg gik privat) at pigerne i denne branche betaler alt for meget til dem der står bag og folk vender bare den blinde vinkel til?

-Hvorfor er det et tabu for piger, bagmænd og kunder og snakke om afregning, er det fordi sandheden er ilde hørt? Burde vi ikke alle løfte i samlet flok for at få nogle bedre vilkår for piger? Eller er vi bare ligeglade?, for hvis, så vil jeg gerne hoppe af den vogn....

skal vi kunder også spørger om hvad en pige betaler i skat, skal vi tjekker om hun evt. modtager kontanthjælp? jeg går faktisk ud fra at i piger selv kan finde ud af at finde et anden klinik at arbejde på hvis i er utilfreds, eller tager jeg fejl?

Del dette indlæg

Link til indlæg

skal vi kunder også spørger om hvad en pige betaler i skat, skal vi tjekker om hun evt. modtager kontanthjælp? jeg går faktisk ud fra at i piger selv kan finde ud af at finde et anden klinik at arbejde på hvis i er utilfreds, eller tager jeg fejl?

Hvis det bliver til noget med, at den der bestiller et stykke arbejde kan gøres ansvarlig for, om der er betalt moms og skat, så skal du!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du drejer hvad jeg siger, dette emne handler desuden ikke om pigerne, deres baggrund eller lign, -men om at udlejere kan tillade sig alt, fordi sådan har det altid været, og folk holder deres kæft.

Du siger vi bare kan finde et andet sted, jamen der foregår det jo også? Det jo netop det, forstår du nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kajbigpakaj sagde den 07 Apr 2014 - 8:20 PM: kajbigpakaj sagde den 07 Apr 2014 - 8:20 PM:

Kære Kaj

Jeg kan love dig for at oplysninger pigerne immelm er guld værd, især for som en som mig, der gæster Jylland en gang om månede og aldrig møder de andre piger på stedet, du aner aldrig hvad der er sket af forandringer, eller nye tiltag.

Jeg oplevet en ny ting efter der var kommet ny mutter på et sted jeg var i fredags,....

der tikkede en sms ind i dag:

Du har brugt X håndklæder

Du har brugt x Vaskeklude

Du har brugt X Køkkenrulle

(jeg undlod at svarer om der var opgjort hvor mange blade af lukumsrullen jeg havde tørret rxx i?)

Men skrev jeg meget gerne ville have kvitteringer for de sidste par gange jeg havde været på stedet tilsendt!

Og havde jeg kendt andre piger på stedet havde jeg ringede til dem og spurgt om de havde oplevet det samme, men det gør jeg ikke, jeg overvejer bare nye græsgange...X...køkkenrulle, min bare rxx...skumlegrrrrrrrrrrr

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du drejer hvad jeg siger, dette emne handler desuden ikke om pigerne, deres baggrund eller lign, -men om at udlejere kan tillade sig alt, fordi sådan har det altid været, og folk holder deres kæft.

Du siger vi bare kan finde et andet sted, jamen der foregår det jo også? Det jo netop det, forstår du nu?

jamen, så køb da din egen lejlighed, hvis du arbejder på en klinik og skal betale f.eks 2000kr, og er utilfreds, hvorfor så arbejde der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jamen, så køb da din egen lejlighed, hvis du arbejder på en klinik og skal betale f.eks 2000kr, og er utilfreds, hvorfor så arbejde der. 

Følg med i timen lille kaj ... -Har min egen lille hyggelejlighed til 3700 incl vand og varme, men derfor har jeg vel lov til at gå op i at andre ikke bliver udnyttet financielt, eller skal jeg bare være ligeglad og passe min egen lejlighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følg med i timen lille kaj ... -Har min egen lille hyggelejlighed til 3700 incl vand og varme, men derfor har jeg vel lov til at gå op i at andre ikke bliver udnyttet financielt, eller skal jeg bare være ligeglad og passe min egen lejlighed?

jamen lille molly, det er da godt du har din egen lejelighed, må du godt drive erhverv fra den?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Kaj

Nu er det jo ikke sådan at man kan have små lejligheder rundt omkring i det ganske land, jeg har feks Asminderødvej i Hvidovre, men det er da ikke ensbetydene med jeg ikke har lyst til at høre hvordan jyske slaver lyder når de får lidt smæk?, altså rykker man lidt rundt og leger pige (hvad der er lidt sundt, (man bliver så glad når man kommer hjem igen)) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kajbigpakaj sagde den 07 Apr 2014 - 8:56 PM:

jamen lille molly, det er da godt du har din egen lejelighed, må du godt drive erhverv fra den?

Kære Kaj

Nu kommer jeg lige riddene ind på min hvide ganger der mest af alt ligner en rollater...

Host....

Tror du ikke det er et spørgsmål told og skat skal stille Molly? og ikke dig?

Med mindre du er ham den grimme med mappen under armen?

Kaj...den rolle klær dig ikke, kan du pænt gå hen og finde den der fine kaj-grønne-farve igen TAK!

Of you go!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...