Nydgerrig 45 Skrevet 11. Juli Trans kvinde - billederne er ægte og har besøgt hende 3 gange - første gang var en fin oplevelse og dog var der kun en sofa - lidt svært at håndtere men fik et godt blowjob og lidt anal sex til mig dog havde hun lidt rejsningbesvær - 2 anden gang skulle der være fest og jeg bad om sprøjt vi kneppede gensidigt dog mens hun skulle sperme tog hun mobilen og filmede seancen det var ikke aftalt - virkede lidt som der var en med og så på - det jo ikke ok- men 3 gang lavede vi en aftale at jeg kunne filme akten for 500 kr. så afsted men da jeg ville stille det op sagde hun nej kun kropsbilleder video, da hun havde en kærest ? jeg sagde det var ikke aftalen, så vi dropper det bare ikke noget problem - jeg betalte så 1500 istedet for 2000 - hun blev lidt mopset og vi dyrkede sex men pludslig måtte jeg ikke røre hendes bryster og da jeg skulle kneppe piv hun som det gjorde ondt - lidt skuespil og hun kiggede i sin mobil flere gange - turn off - så på en god dag ok og det lidt svingende - og jeg formoder hun er et eller andet - men det jo spillets regler https://annoncelight.dk/showad/406304 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stelvio 37 Skrevet 9. August Måtte du sutte hendes pik uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 9. August Stelvio skrev, for 1 time siden: Måtte du sutte hendes pik uden gummi? Jeg skrev lidt med hende forleden, da jeg var lidt fristet, men det blev ikke til noget og hun er heller ikke i Aalborg mere. Det var sidste dag i fredags. Til mig skrev hun, at hun kun selv sutter med kondom, men man må gerne sutte hende uden kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 9. August Står lidt om hende her også: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 55 Skrevet 9. August Jeg har også skrevet med hende. Hun ville have 1800 kr for 1 time. 500 kr for hendes Sperm. 200 kr for kys men det kunne hun alligevel ikke da hun havde fået lavet noget ved hendes læber. Og 200 kr hvis hun skulle dominere lidt. Så hellere finde en Ladyboy hvor man får det hele til ca 1500 kr. Så jeg takkede også ned til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 28 Skrevet 29. August Stelvio skrev, den 9.8.2025 at 11:40: Måtte du sutte hendes pik uden gummi? Ja, det måtte jeg gerne hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mmicky 4 Skrevet for 23 timer siden Jeg måtte også sutte hendes uden gummi. Har prøvet 3 transer. Julia, kæmpe minus Mona, over middel Carolina, fantastisk Lækker trans, god kemi og fantastisk oplevelse at være passiv med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg