Hop til indhold
skivemd

Sure Maya GEF fra Aalborg & Aarhus

Recommended Posts

Hey alle,
Har fornyeligt besøgt Maya som normalt holder til i Aalborg og det gik desværre langt fra som håbet.. 

Jeg har i flere år holdt øje med hendes profil og syntes hun ser vildt smuk ud på billederne og generelt en annonce som tiltrak mig. 

Stjerne stod rigtigt og jeg fik aftalt et møde med hende, enten 15 eller 30 min - skulle afklares når vi sås. 

Jeg kom ind i lejligheden og blev allerede fra første blik tysset på - havde intet sagt og tramper aldrig, af respekt for alle i opgangen. 

Maya stod slet ikke som på billedet, træt og tømmermænd agtigt, ingen makeup eller pænt tøj på. Mere bare slidt træning tøj og morgen hår. Virkelig ikke det jeg normalt ville forvente. Som btw slet ikke behøver være en dullet pige, bare normalt klar og forberedt. 

Nå, men jeg havde rykket rundt på . forskellige aftaler og var hammer liderlig :D så fortsætte, det gjorde jeg.  Kæmpe fejl! 

Hun fortsætte med at tysse da vi gik ind på hendes værelse fordi hendes veninde sov - jeg forsøgte det bedste jeg kunne på at vende stemningen men det begyndte at blive svært at have smilet på :( 

Jeg sagde at aftalen skulle være 15 min og spurgte om om kunne låne badet. 
I 3 min var jeg væk for at skylle, de vigtigste områder og så tilbage. Hun lå på sengen og skrev på sin telefon og svarede halvt på mine høflighedsfraser - hun kunne ikke være mere ligeglad.. Jeg blev forresten tysset på igen. 

Nå, blow var lige så energisk som resten af hendes optræden og efter 2 min fik jeg afvide at tiden snart var gået. 

Nu er det jo ikke mit første besøg, så jeg holder naturligvis øje med uret, for at holde mig inden for tidsgrænsen og jeg var bestemt ikke i nærheden. 

Hun satte sig ovenpå og vi havde mega ringe sex, I kender det, hånd i vejen, pauser hele tiden. 

Doggy! Blev der kommanderet, naturligvis fordi det er en sikker vinder og jeg var lige så game som hende på at få det afsluttet. Efter 15 sekunder fik jeg besked på at jeg skulle slappe af og ikke køre så hårdt på. Her knækkede filmen for mig. 

Det sidste jeg nogensinde vil være eller beskyldes for når jeg besøger en pige, er ikke at være respektfuld og det var i det her tilfælde ganske enkelt ikke sandt. 

No matter what havde jeg bare fået nok og jeg tog mit tøj på og skred. 

Hun forsøgte at forklare og bla bla bla. Jeg fortalte hende at hun havde være respektløs fra første blik og dybt urimelig. 

https://annoncelight.dk/showad/307273

Hun kan på ingen måde, komme længere fra GFE end hun er. 
Betalt 600 kontant for 10 minutter i lejligheden inkl lyn bad og 3x tys. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har for flere år siden, haft lignende oplevelse med hende, ved et besøg hos hende i Aalborg. 

Jeg har ikke skrevet om besøget den gang. Dels fordi andre har haft gode erfaringer med hende og dels fordi jeg er lidt anderledes bygget end gennemsnittet og selvom jeg selvfølgelig, altid informere pigen jeg vil besøge om dette, så har jeg før oplevet, at pigen ( trods lovet på sms, at det skam var hende selv jeg skrev med) slet ikke vidste noget om det og derfor blev besøget hvis det blev gennemført noget akavet og det synes jeg ikke pigerne altid skal dadles for. Men hende her er godt nok noget for sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt, kan vel ikke forvente det vilde, med et køb på 15 minutter.

Med bad incl. 

Du skriver du holdte øje med tiden. Og det var stadigvæk både med entre, tyssen, afklædning, tørre kroppen, tilbage til sengen.

Så blow.

Og så skriver du, dårlig sex.

Undskyld her knækker min film. Forventer du ovenikøbet "god sex".

Jeg er ikke interesseret i at diskutere, om hvorvidt du brugte 25 sekunder til at gå ind ad døren. 2 min. på bad, 1 min. på at tørre kroppen. 18 sekunder til at gå hen til hendes seng. Blow 2 min. Hvad har vi så tilbage til "god sex".

Prøver bare på, at sige, at nogle gange får man det man betaler for. Der er også noget signalværdi i, at købe 15 minutter.

Derfor kan omtalte pige sagtens have været sur, ( måske nogen har bestemt, for hende, at hun også skal tage, søde og respektfulde fyre ind, til hele 15 minutters seancer).

Please ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, 1 time siden:

Generelt, kan vel ikke forvente det vilde, med et køb på 15 minutter.

Med bad incl. 

Du skriver du holdte øje med tiden. Og det var stadigvæk både med entre, tyssen, afklædning, tørre kroppen, tilbage til sengen.

Så blow.

Og så skriver du, dårlig sex.

Undskyld her knækker min film. Forventer du ovenikøbet "god sex".

Jeg er ikke interesseret i at diskutere, om hvorvidt du brugte 25 sekunder til at gå ind ad døren. 2 min. på bad, 1 min. på at tørre kroppen. 18 sekunder til at gå hen til hendes seng. Blow 2 min. Hvad har vi så tilbage til "god sex".

Prøver bare på, at sige, at nogle gange får man det man betaler for. Der er også noget signalværdi i, at købe 15 minutter.

Derfor kan omtalte pige sagtens have været sur, ( måske nogen har bestemt, for hende, at hun også skal tage, søde og respektfulde fyre ind, til hele 15 minutters seancer).

Please ....

Jeg vil forvente samme behandling som jeg havde betalt for 1 time . Hvis en pige ikke gider kunder der kun køber 15 minutter. Så skal hun ikke reklamer for hun tilbyder det .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo ikke smørebrød du køber.

Om du køber 4 stk. eller et stykke, er de lavet ens.

Her er det mennesker.

Jeg forsvarer ikke noget, prøver bare at skrive hvad man kan og bør' forvente, når man køber sexuelle ydelser.

Fame også en nem indstilling til livet - "hvis ikke pigen gider" ...

I guder ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit inspirerende input :) 
Jeg ved ikke hvor tydeligt det fremgik i mit indlæg. Men jeg var faktisk på udgik efter 30 min og så vælger jeg normalt også lidt ekstra. Her stod det bare ret klart at jeg kunne købe en guld ring til hende og hun ville stadig være super nederen. 

Jeg har hverken mangel på god opførsel eller $, og er egentligt en pæn mand, så jeg afskriver endnu det her besøg og hendes morgen sure optræden. 

Håber du selv kører fordi og viser det bare var mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det ikke så ilde op.

Synes bare debatten herinde, ikke tager skade af, at man lige husker det er mennesker, man/vi besøger.

Generelt er det, set med mine briller, en anelse luset, at forvente de helt store magiske sex højdepunkter, på et kvarter.

Og ja, enig - det kan sagtens være, at omtalte kvinde, havde været sur/uoplagt uanset om du havde haft en gave med, eller om du, i hendes øjne er pæn eller ej.

Som jeg læser dit skriv, har du ønsket en hel masse, og på sølle 15 minutter kan man altså ikke forvente den vilde flyvetur. Men det er bare min tolkning, og den kan være helt forkert.

Nogle gange får man måske bare lidt ekstra ud af livet, hvis man ikke er så skide beregnende ...

Og nej, jeg kommer desværre ikke til at besøge omtalte kvinde, men det har intet med nogen anmeldelse at gøre, jeg har bare rigtig mange ting, som skal spille, for at en GP får fornøjelsen af mit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager intet ilde op her :)

Når du tager så forkert som du gør, må det jo være fordi jeg beskriver det dårligt. Jeg syntes dog ikke jeg skriver noget om forventninger, ønsker eller andet af det du tolker dig til. 

Jeg er jo ikke så erfaren som dig, har kun haft den her hobby i 9 år, så tak for hjælpen. Jeg er blevet meget skarpere på hvad jeg ikke skal gøre i fremtiden.  

Jeg forbeholder mig dog bestemt retten til at dele min negative oplevelse herinde og det gør jeg uden at være nedsættende fordi det netop er et menneske jeg har besøgt. Men, hun har en forretning og måden hun vælger at drive sin forretning på er helt op til hende. Jeg respektere alt i det hun arbejder med og har dyb respekt for alle pigerne. For mig er der ingen forskel på en glædespige og en selvstændig frisør og frisørerne får forresten også gode og dårlige anmeldelser af mig - dog et andet forum ;) 

Tænker der er afsporet nok for nu. Tak for dit input. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...