Jakoblaursen 106 Skrevet 10. Juli Hej, jeg overvejer lige at give det et kortvarigt skud for at se om der er noget spændende - jeg læser at det ikke står så godt til derinde - er der nogle anbefalelsesværdige profiler der er værd at gå efter? Jeg vil gerne hygge med et glas vino eller kaffe eller sådan noget, lidt kemimøde, og så noget dejlig sex til en rimelig pose sugar, hvis kemien er der - gider ikke hvis det bliver for "pro":-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet 10. Juli Du opretter dig da bare , du kan se alle pigerne men bare ikke skrive til dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 3 Skrevet 10. Juli Jakoblaursen skrev, for 2 timer siden: Hej, jeg overvejer lige at give det et kortvarigt skud for at se om der er noget spændende - jeg læser at det ikke står så godt til derinde - er der nogle anbefalelsesværdige profiler der er værd at gå efter? Jeg vil gerne hygge med et glas vino eller kaffe eller sådan noget, lidt kemimøde, og så noget dejlig sex til en rimelig pose sugar, hvis kemien er der - gider ikke hvis det bliver for "pro":-) held og lykke, jeg er der og der er så megen spildtid med scammere som vil på telegram og have penge forud Du skriver en rimelig penge, altså du får intet for 2000 og under ? bare så du ved det ?? Men held og lykke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 26 Skrevet 10. Juli Har været der i 6 år. De første år var ren slaraffenland med “naboens datter” som både var sød, smuk og naturlig. MEN i dag, spild af penge og tid. Bare et godt råd, betal ALDRIG forud, heller ikke til benzin eller togbillet og betal ALDRIG for kemimøde, du ser dem aldrig igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 106 Skrevet 10. Juli @Generøs Gentleman @sdd tak! I har ikke nogle bestemte profiler i vil anbefale? Send evt. PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg