Hop til indhold

Recommended Posts

Så kommer der lige en anbefaling mere til alle de gode oplevelser folk har haft herinde.

https://annoncelight.dk/showad/432741

Når jeg søger en ny oplevelse, lægger jeg stor vægt på den indledende korrespondance. Det betyder meget for mig, om man kan stille spørgsmål og få et åbent, venligt svar – ellers vælger jeg som regel at takke nej.Det var heldigvis ikke tilfældet her. Jeg fremlagde mine ønsker, og de blev imødekommet med tydelig information om pris og venlige, imødekommende ord. Vi aftalte en time, og jeg fik klar og præcis vejledning til, hvordan jeg skulle finde hende – uden nogen form for forvirring. (Det sker desværre indimellem, at beskrivelserne er meget kryptiske, men ikke i dette tilfælde.)

Da jeg træder ind og møder hende, omsluttes jeg straks af en skøn, feminin duft, der forstærker det første indtryk af varme og nærvær. Hun udstråler en ro, der hurtigt får mig til at føle mig tryg. Hun er utrolig behagelig at være sammen med – lyttende, forstående og imødekommende overfor mine ønsker. Vi bekræfter kort prisen igen, som vi allerede havde aftalt, og jeg betaler – herefter er hun min for den næste time. Ifølge beskrivelsen på websiden er hun 21 år, og det stemmer fint overens. Det er uden tvivl hende, man ser på billederne – men i virkeligheden er hun endnu smukkere. Måske er det hendes rolige, venlige væsen, måske hendes smil – eller måske en uimodståelig kombination af begge dele – men hun har en udstråling, som billeder simpelthen ikke kan fange.

Hun starter med at tilbyde mig en massage og det var rart lige at løsne lidt op på.

Vi havde en rigtig hyggelig og intim stund sammen. Da det var mit første besøg, var der et par ting, der skulle falde på plads undervejs – det tager jeg helt på min kappe. Men netop fordi hun var så imødekommende og forstående overfor mine ønsker, blev det hurtigt trygt og behageligt. Jeg kunne også mærke, at hun selv nød øjeblikket, hvilket gjorde det hele endnu mere ægte. Det er helt sikkert en oplevelse, der bliver endnu bedre næste gang – for der kommer en næste gang. Hun er uden tvivl en, jeg ønsker at vende tilbage til i den nærmeste fremtid.

Hun kan lidt engelsk, men vi brugte bare telefon til at oversætte og det gik fint.

Hvis man godt kan lide søde, feminine og  venlige latinamerikanske kvinder, så kan jeg varmt anbefale Shannon.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...