Bunnyhump 8 Skrevet 9. Juli Jeg besøgte Eva for nogle dage siden: https://annoncelight.dk/showad/402089 Da jeg skrev til dem fik jeg valget mellem MayYa og Eva. MayYa er den mere erfarne og lidt runde hvor Eva er den unge slanke. Efter at have tænkt mig lidt om valgte jeg Eva til FP i 45 minutter. Jeg elsker de små slanke Thai piger! Besøget startede ikke særligt godt. Da hun åbnede døren havde hun ansigtet i sin mobil og kiggede knapt op. Det gode er at det er hende på fotos. Hun er virkelig ung, lille og slank. Imo en virkelig lækker krop! Jeg betalte og fik tøjet af. Hun lagde ud med en ok massage, uden at det var noget særligt. Massagen varede længe og der var ikke rigtigt nogen pirring. Så skulle jeg endelig vende mig om. Her fortsatte den lidt kedelige massage i et stykke tid inden hun pludselig hældte godt med olie på pikken og den fik en ordentlig gang massage. Kalorius vågnede op og hun ville nu give blow. Hun kæmpede noget med at få olien fjernet igen med vådservietter. Til sidst tog hun den dog i munden til et blow som varede mindre end et minut inden der hurtigt kom kondom på og hun hoppede op på den. Her mente jeg dog at hele sex delen gik lidt for hurtigt og sagde til hende at jeg gerne ville skikke hendes fisse. Hun protesterede ikke og lagde sig på ryggen med spredte ben. Jeg legede lidt med hendes bryster som jeg tror er lavede, men de har en fin størrelse som passer til hendes krop. Hun har virkelig lækre brystvorter som er dejlige at lege med. Hun virkede til at nyde det. Så kravlede jeg ned mellem hendes ben og begyndte at sikke hendes virkelig lækre og velsmagende fisse. Hun blev ret hurtigt våd lavede nogle fine små nydelseslyde. Efter nogle minutter virkede det som om hun kom og jeg kravlede op og penetrerede hendes fisse i missionær. Det er virkelig lækkert at se hendes lille fine krop med vidt spredte ben mens man knepper hende. Jeg kom efter nogle minutter. Hun gjorde mig fint ren. Og jeg fik mit tøj på og hun fulgte mig til døren og gav mig et kærligt farvel kys. Der var gået præcis 45 minutter. Efter en svag start udviklede det sig godt. Det var ikke dyrt og Eva er lækker! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg