anmelder 847 Skrevet for 11 timer siden Uha hvor har du fået mange svar Jeg kan forstå, at du ikke er en gammel afdanket kvinde, så der må være noget andet. I mit tilfælde, så var det fordi det var nemt. Lad os lege med tanken om, at det er dig der er glædespige. Så kan jeg lave en aftale med dig - kikke forbi - smide penge på bordet - bolle dig og skride igen (Hårdt skrevet). Hvis du er min kone, så var det i mit tilfælde sådan, at først skulle huset shine, så skulle ungerne sove, det skulle ikke være de dage i måneden, hvor det grissede og slet ikke de dage, hvor man skulle på arbejde dagen efter. Når jeg med de premisser sad og kikkede i min kalender, så kunne man nå frem til, at d. 21 august er der en mulighed for samvær (skrevet d. 15 juli). Så er det, at man er fristet til de hurtige løsninger med købesex/elskerinde. Se det fra den lyse side - han har næppe følelser med i spillet. Se det fra den mørke side - stopper han eller vil du altid have den lille orm, som gnaver i maven?? Håber du kommer godt ud på den anden side. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg