Hop til indhold

Recommended Posts

Amanda har været anmeldt tidligere, men de har et par år på bagen, så jeg tænker en ny anmeldelse er på sin plads. 

Jeg mødtes med Amanda på hendes sædvanlige fredagsadresse i Hvidovre, hvor hun tog imod i bar røv, kort hospitalskittel og godt humør. Stedet er relativt diskret, men så heller ikke mere i arbejdstiden.

Det er altid en fornøjelse, når pigen giver udtryk for hun er med på løjerne og ikke bare laver søstjernen. Og Amanda var helt klar til at være med.

Efter lidt small talk og nusseri, hvor Amanda ikke holdt varerne tilbage gav hun et dejligt blow med intens øjenkontakt, så der kunne godt være gået skud, hvis ikke jeg have foreslået det var tid at få regnfrakken på til anden akt. 

Vi var rundt i flere gode stillinger, hvor Amanda bidrog med lidt frisk dirty talk, men også insisterede på både at blive krammet fast og kælet. Hun virkede virkelig tændt, og våd var hun uden jeg så der blev anvendt tubebaserede smøremidler. Hun blev mere og mere højlydt og jeg tænker naboen ikke har været i tvivl om hvad der gik for sig. 

Det gik som det måtte til min store tilfredshed, og jeg tænker også Amanda fik noget ud af det. Vi lå da og pustede lidt om kap efterfølgende, og hyggesnakkede også så besøget gik da noget ud over den halve time jeg havde betalt for. 

Amanda er ikke nogen årsunge. Aldersangivelsen er næppe helt ved siden af, men måske ikke med fuld moms. Men hun er fuld af godt humør og sexlyst og uden fugeskum i brøstningen. 

Så er man til glad sex med en moden dame med en moden krop, så overvej Amanda. Jeg er frisk på at komme igen og udvide tiden næste gang :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/266204

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 9 timer siden:

Mumm. Hvor cirka i Hvidovre besøger man hende.Elsker moden brie:-P

I gåafstand fra rådhuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...