Asger87 325 Skrevet 8. Juli https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl Jeg har i dag besøgt denne skønhed. Alder passer og hun holder hvad hun lover. Hun er helt klart en af det allerbedste oplevelser jeg har haft. helt sublim! Jeg fik alt hvad jeg ønskede og mere til inkl. mine fingre og tunge dybt begravet i hendes røvhul, dybe og sensuelle tungekys uden forbehold eller sammenbidte læber, facefuck osv. Prøvede med tre fingre ad gangen helt i bund i hendes røv, hvilket hun tog imod. Bedste blow til dato med kondom. Hun er den lidt generte type hvilket jeg finder ekstremt frækt. Hun lader dig styre og siger ikke nej. Hun sagde til sidst at så længe jeg havde en god oplevelse så var hun glad. fun fact: Hun samlede kondomet op med sin tæer hvilket var super sjovt og weird men blot viser at hun trives og er lidt casual omkring det hele pigen: 10/10 sted: 10/10 service: 999999/10 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 17 Skrevet 8. Juli (edited) Ups - Moderator må gerne slette. Kom til at sende en privatbesked Redigeret 8. Juli af original_origi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg