body 16 Skrevet 7. Juli (edited) Hvor får man den bedste hårde massage i øjeblikket? Gerne af en under 40 år. i københavns området som ikke er for overvægtig. er ikke interesseret i sex. Redigeret 7. Juli af body Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 182 Skrevet 7. Juli Uden tvivl hos Ju i Charlottenlund https://juwellnessandspa.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 392 Skrevet 8. Juli Oliekongen skrev, for 14 timer siden: Uden tvivl hos Ju i Charlottenlund https://juwellnessandspa.dk/ Dog ikke under 40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brønshøj 62 Skrevet 11. Juli Pranee/Anna i Brønshøj.....en af de bedste massager du kan få i København.......alder....tja....hun ser ung ud, men er sikkert 35-40 år er mit gæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 808 Skrevet 12. Juli Brønshøj skrev, for 12 timer siden: Pranee/Anna i Brønshøj.....en af de bedste massager du kan få i København.......alder....tja....hun ser ung ud, men er sikkert 35-40 år er mit gæt. Hun er helt sikkert også over 40 år formentligt omkring 50 år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9600 Skrevet 18. Juli Brønshøj skrev, den 11.7.2025 at 21:16: Pranee/Anna i Brønshøj.....en af de bedste massager du kan få i København Der er et stykke vej op til de bedste. Nej, jeg kender desværre ikke selv nogen unge, men hvis nogen tror de får den bedste massage der, så bliver de slemt skuffede. Sidst jeg selv var der, orkede hun ikke massere, men plagede om at jeg merkøbte B2B. Jeg har fået ordinær massage også, og mens den er "god" er der som sagt et stykke til toppen. Brønshøj skrev, den 11.7.2025 at 21:16: hun ser ung ud, Måske for Stevie Wonder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 196 Skrevet 18. Juli Bebop skrev, for 3 minutter siden: Måske for Stevie Wonder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 636 Skrevet 18. Juli Runguede der har en klinik i både Søborg og Rødovre giver en habil massage. Hun er vist lige under de 40 Hun har tilmed et par meget flotte bryster der dog ikke må leges med, men man kan få et fint hj. Hvis du søger på EG burde det være rimelig let at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 394 Skrevet 19. Juli Skiderik skrev, for 10 timer siden: Runguede der har en klinik i både Søborg og Rødovre giver en habil massage. Jeg tænker du mener Rungruedee, som har Skønhedssalon og wellness i Søborg - Book tid her og Massage i Rødovre | Massør med mange års erfaring | Book tid. Nej der er vist ikke så meget sex at komme efter. Men dengang der var, så var hun nu dejlig. Men om hun efterhånden kan siges at være ung er jeg i tvivl om. Mon ikke hun er tættere på 40 end 35. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 636 Skrevet 19. Juli Allerhelst Thai skrev, for 13 timer siden: en om hun efterhånden kan siges at være ung er jeg i tvivl om. Mon ikke hun er tættere på 40 end 35. Jo jeg mener det er lige deromkring. Det passer også med at jeg har kendt hende i 15 år og i mange år var hun min faste. Men som mange andre thai piger er hun lidt sjovere når hun ikke har kæreste:) Men super dygtig massør og voldsomt stærk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg