Hop til indhold

Recommended Posts

riftykey9800 skrev, for 2 timer siden:

Smukke 12 på sugardaters ville have man skal overføre før hun mødes med nogen 
forudbetaling kommer aldrig til at ske så her er en lille advarsel trist at nogle prøver at se om det virker
men de får ikke mig i fælden 

LINK: https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_NDjloL

Desværre er det mest profiler der sælger billeder eller kræver "booking" og mange af dem er fakes, så godt du ikke faldt i og betalte på forhånd. Desværre bliver den slags profiler ikke bannet fra sitet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 42 minutter siden:

Desværre er det mest profiler der sælger billeder eller kræver "booking" og mange af dem er fakes, så godt du ikke faldt i og betalte på forhånd. Desværre bliver den slags profiler ikke bannet fra sitet  

syntes det er irriterende at selvom de har valideret deres profil så er de stadig fakes om det så er nogle der er fakes eller hva de er kan man ikke se hvem der sidder bag skærmen men de burde skamme sig over at man kan tillade sig at snyde folk på den måde 
trist er det for alle dem der gerne vil bruge sugardating eller andre platforme til en godt formål =) 

Håber du / i for en god dag =) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan sige med 110% sikkerhed at hende her er ægte. Jeg har tidligere hjulpet hende med små beløb til hverdagsudgifter, som blev kvitteret med nogle videoer, som var custom lavet til mig. 

Jeg tror bare hun er en meget usikker ung pige, som drømmer om alle pengene, men ikke rigtigt tør tage skridtet..

Ved ikke om hun snyder andre, men ikke den oplevelse jeg havde med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...