Gangbang-milf 643 Skrevet 7. Juli Sidste mulighed for 1:1 møder og gangbang inden jeg går på sommerferie. Denne gang med begrænset antal deltagere. Gangbang: Torsdag d. 10 juli fra 19:30-21:00 - 1000 kr. og Fredag d. 11 Juli - 12:00-13:30 - 1000 kr. Ønskes anal også koster det 400 kr ekstra. Maks. 5-6 deltagere og 2 kiggere. 1,5 times fræk gangbang for kun 1000 kr. Ønsker man analsex også koster dette 400 kr. dog skal man lige vaske pikken grundig inden den skal op i min våde mis igen. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt torsdag inden gangbang og fredag efter gangbang. Spørg for mine priser. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 10. Juli eller 11. Juli i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck #dp 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 9. Juli Stadig ledige pladser ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 10. Juli Ledige pladser til i aften ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg