Ledelsen 644 Skrevet mandag klokken 00:50 Nej det er ikke en anmeldelse om 2 danske piger og mig på samme tid Her giver jeg mit besøg på de sidste par oplevelser jeg har oplevet på de københavnske markeder Normalt har jeg en svaghed for søde thai piger (Lisa og IpIp), men har på det sidste haft lyst til en dansk pige der er ældre end jeg er Søgte en søndag og valget faldt på Flora: https://annoncelight.dk/showad/377665 Super nem kommunikation og et hurtigt opkald hvor vi lige aftalte hvad der skulle ske fik jeg en SMS besked med adressen på Nørrebro - adressen jeg fik er ikke der hvor Flora holder til, men hun guide til hvor du skal hen Om det er fordi hun ikke vil oplyse hvor hun holder til eller om hun vil se dig an ved jeg ikke Lejligheden hun holder til i en meget simpel københavner lejlighed - det er en stue, køkken, badeværelse og soveværelse - hvor vi brugte tiden - Flora er en sød 43-årig dame, meget spinkel af bygning men nogle bryster som tyngdekraften har fundet Hun er meget til kys og kram og stå og slange sig op af en imens mine hænder gik på opdagelse på hendes dejlige bløde krop Hun sutter uden og er middel til det - hun er langt fra den bedste men bestemt heller ikke den værste Vi kom rundt i de forskellige stillinger og hvis du er meget stor skal du være forsigtig for hun er ekstrem stram, men dejlig indlevende med søde støn og lyde - kom udover hendes mave og var ude efter 40 min efter de 30 jeg havde bestilt. Hun skynder ikke på dig eller kigger på klokken, og hun er egentlig en rigtig rigtig sød dame, som jeg tror ikke jeg kommer til at besøge igen men ville elske at drikke en kop kaffe med for hun virker smart, og har en sød og naturlig personlighed Efter et par uger besøgte jeg så Nina https://annoncelight.dk/showad/264868 Lidt samme måde med Flora så efter et par SMS'er og er lille telefonopkald fik jeg adressen som ligger i Hvidovre tæt ved en tank og fitness center Havde lidt bange anelser om at Nina før i tiden hed Stella som jeg havde besøgt samme sted og hvor alt andet end god oplevelse Kom op til stedet og bankede på og det stod Nina komplet nøgen og tog imod mig - dejlig velkomst Hun er ca 10 år ældre end Flora, men tyngdekraften har ikke fundet hendes bryster endnu - de sidder ekstremt flot på en 52-årig dame Oplevelsen var sådan lidt la la - jeg kommer aldrig op at støde når alt er med gummi, hvilket jeg selvfølgelig accepterer, men der blev da suttet og slikket og kom rundt i lidt forskellige positioner inden jeg kom på hendes mave + lidt dirty talk Nina er egentlig sød nok og hun er rutineret i spillet og det bliver ikke til et genbesøg, da når alt er med gummi bliver det aldrig helt godt for mig Fun fact: I rummet som Nina lejer er det er stort sort kors og en gynækolog briks, hvis man er til det Begge steder bestilte jeg 30 min til 1000 kr og begge steder var det ikke noget med kigge på klokken eller skynde sig at få en ny Når jeg for lysten igen til en dansk dame der er ældre end mig bliver turen taget til Herlev/Islev hvor det er mere mig God sommer derude 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1320 Skrevet mandag klokken 07:28 Tak for 2 gode anmeldelser af kvinder jeg selv ofte har overvejet. Må man spørge hvem det er du hentyder til i Herlev/Islev? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 644 Skrevet mandag klokken 12:42 Gammel rotte skrev, for 5 timer siden: Tak for 2 gode anmeldelser af kvinder jeg selv ofte har overvejet. Må man spørge hvem det er du hentyder til i Herlev/Islev? Hun er sjældent på og på sommerferie med familien nu Jeg har hendes nummer så plejer at spørge den vej med en diskret besked 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg