Malo80 0 Skrevet 6. Juli Hej , har mødtes med Exotic Classy Babe, 25 Betalte sugar , for rent kemi møde og min fantasi om at høre om hendes GB setup, da jeg ikke ved om jeg tør deltage.. Hun er bestemt en pige i den dyre ende, men hvis hun er bare halv så lækker i sengen som hun ser ud i virkeligheden..Damn ... hun er hot. Nogen der har prøvet hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malo80 0 Skrevet 7. Juli https://sugardaters.com/us/profile/YvZYNwb4Ww Link til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 3 Skrevet 7. Juli Malo80 skrev, for 9 timer siden: Hej , har mødtes med Exotic Classy Babe, 25 Betalte sugar , for rent kemi møde og min fantasi om at høre om hendes GB setup, da jeg ikke ved om jeg tør deltage.. Hun er bestemt en pige i den dyre ende, men hvis hun er bare halv så lækker i sengen som hun ser ud i virkeligheden..Damn ... hun er hot. Nogen der har prøvet hende ? hvad gav du for kemi møde og hvad vil hun have for det fælles knald. Hm hun ser ud som så mange andre, men du mener noget andet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malo80 0 Skrevet 7. Juli Hej SDD, jeg gav 1500.kr og 2 glas vin. Ja det er dyrt I forhold til andre piger/priser derinde, men hun er helt ærlig og kontant omkring det. Jrg synes hun klart er en klasse over dem, jeg har mødt inde på SD og irl. Jeg tror også jeg var heldig hvad angik mødet ,da hun flere gange har afslået ret generøse tilbud fra mig og holdt fast.i sine søge kriterier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 236 Skrevet fredag klokken 04:25 Det er godt nok en kvinde der kender sit værd. Jeg har sjælendt set så mange krav i en profiltekst. Måden hun formulerer sig på er et totalt turn off for mig. Ikke et ligeværdigt set-up! Det er jo som om man bliver tiltalt af en officer i fremmedlegionen?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg