Oleboy 37 Skrevet 6. Juli Nogen, der har besøgt hende https://annoncelight.dk/showad/406749 og vil berette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 6. Juli Hun er besøgt. Venlig og sød dame, men ikke en, jeg besøger igen. Virker meget mekanisk, og trods køb af en time, var jeg ude efter 45 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2581 Skrevet 6. Juli @Oleboy det vil være klogt at læse dette først! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 6. Juli Ombygger eller ej vil jeg ikke kommentere på. Men kender hende som en brandvarm totalt liderlig kvinde hvis du behandler hende ordentlig og forstår at lire hende op. Mega stram kusse, lækre store bryster en fræk røv ( og analt er frækt med hende) og en mund der kan tage fra. Desværre altid med kondom, kunne være så frækt uden men det er no go. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 81 Skrevet 6. Juli kønsbekræftende kirurgi faktisk pænt arbejde og sød og imødekommende men “glemmer” at oplyse om sit skifte både på annonce og irl. Nej jeg har ikke været der men ved fra andre at man gerne ville have muligheden for et tak men nej tak inden akt når virkeligheden indtræffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Why Not 95 Skrevet 6. Juli Kender hende andet sted fra, og jeg kan bekræfte at hun har været en mand. Jeg nåede at vende om og takke nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg