Hop til indhold

Recommended Posts

Det her sted er da helt til grin.

Der sidder en moderator, der tager sig selv og "sit job" ualmindelig højtideligt.

Han smider advarsler og udelukkelser rundt på må og få.

Sådan kan det gå, når nogen bliver tildelt magt og har svært ved at holde fødderne på jorden.

Og omtale af metoderne i plenum frabeder han sig også.

I'm out.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lasselas skrev, for 59 minutter siden:

Det her sted er da helt til grin.

Der sidder en moderator, der tager sig selv og "sit job" ualmindelig højtideligt.

Sådan kan det gå, når nogen bliver tildelt magt og har svært ved at holde fødderne på jorden.

Og omtale af metoderne i plenum frabeder han sig også.

I'm out.

Du har ret. Har man og udøver man magt,  så har man også et ansvar - og det er ikke bare et ansvar i retorisk betydning men et konkret ansvar. Så uanset om moderatorer er ulønnet frivillige eller ej så har de frivilligt påtaget sig ansvaret for hjemmesiden inklusivt eventuelle konsekvenser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lasselas skrev, for 1 time siden:

Du har været her i to dage - og tilsyneladende fået 2 ud af 4 indlæg slettet?

Måske skulle du have givet dig tid til lige at sætte dig ind i reglerne på stedet :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gudskelov er dette ikke fjæsbog hvor stort set alt er tilladt.  Det er Moderatorerne og dem der sender rapporter der hjælper med til at beholde den gode tone. Og der er brugere der aldrig finder melodien.

Så tabet af @lasselas som bruger bliver nok til at overse.

Moderatorerne reagerer faktisk på rapporter, så det er faktisk primært andre brugere der ikke vil acceptere dårlig opførsel.

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, 1 time siden:

Du har været her i to dage - og tilsyneladende fået 2 ud af 4 indlæg slettet?

Måske skulle du have givet dig tid til lige at sætte dig ind i reglerne på stedet :ugeek:

Jeg har været her før, så kender både regler og dem, der administrer dem.

Af samme grund er jeg på vej ud.

PS. Jeg er dog ikke alene om min holdning til mods.

Redigeret af lasselas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 13 minutter siden:

Gudskelov er dette ikke fjæsbog hvor stort set alt er tilladt.  Det er Moderatorerne og dem der sender rapporter der hjælper med til at beholde den gode tone. Og der er brugere der aldrig finder melodien.

Så tabet af @lasselas som bruger bliver nok til at overse.

Moderatorerne reagerer faktisk på rapporter, så det er faktisk primært andre brugere der ikke vil acceptere dårlig opførsel.

Du har ret. Ingen er uundværlige. Hverken mig eller EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lasselas skrev, 1 time siden:

Forlod du stedet frivilligt? Hvorfor vender du tilbage, når du er utilfreds?

Men du træder alligevel ved siden af?

Af samme grund er jeg på vej ud.

Kommer du igen?

Nej, det er du ikke. Der er 48.000 medlemmer, og ikke alle kan være lige begejstrede.
Havde der kun været 10, så ville der stadig være forskellige holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lasselas skrev, den 6.7.2025 at 10:46:

Det er jeg klar over - og det var sådan set det, der udløste min reaktion - at den diskussion har vi haft.

Igen og igen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg, @lasselas.

Vi har aldrig frabedt os at metoderne bliver omtalt på en sober og objektiv måde. Tværtimod. 

lasselas skrev, den 6.7.2025 at 08:04:

...Og omtale af metoderne i plenum frabeder han sig også....

Det er jo derfor vi har dette forum "Feedback om Eroguide.dk". Vi vil bare ikke have at metoder bliver diskuteret som afsporinger af trådstarters emne i efterlysninger og anmeldelser eller som diskussioner af henvisninger vi har givet i trådene og siden du har oprettet denne tråd er du også enig nu, kan jeg se.

Du siger at du kender reglerne, alligevel vælger du at deltage i en afsporing af en efterlysning, med at diskutere mods metode.

..."på må og få" er lige voldsomt nok.

lasselas skrev, den 6.7.2025 at 08:04:

...udelukkelser rundt på må og få....

Det kræver pænt meget for at blive udelukket.

Typisk bliver folk udelukket af en tråd, hvis de ikke forstår hvad der bliver sagt første gange eller hvis de troller tråden.

Typisk bliver folk udelukket fra EG hvis de ikke forstår rigtigt mange henvisninger. Hvad der skal til, er svært at konkretisere. Det afhænger af grovheden. Jeg har for nyligt udvist en, der oprettede en falsk profil, for at lave et personangreb. En advarsel - et permanent ban. En anden bruger havde vi over en periode givet mange advarsler for afsporinger (jeg husker det som over 10) og vi gav til sidst op. Så.. "på må og få", det må jeg pænt afvise.

Derudover har vi altid opfordret brugere til at kontakte mods, hvis de synes at vi er kommet til at lave en fejl og har modereret på en måde, der ikke stemmer overens med den linje vi har meldt ud. 

Så kigger vi på det og retter naturligvis op, hvis det er smuttet. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...