Hop til indhold

Recommended Posts

Vil godt lige give, et skud ud her. 

Positiv anmeldelse, men der er lidt mere i det. ^_^

Har været der, en gang før. Der blev jeg lokket af 800kr for 30 min. Og gik der fra, lidt, det var okay men kan finde bedre - samme penge. 

Så til i dag. :rolleyes:

Var lidt tyk bag øerne, klokken var lidt for mange og hun havde tid. Skrev: Har du tid, til 500kr fuck.? Det havde hun og jeg var der 15 min. senere. 

For 500kr, er forventningerne ikke de store og det kan være svært, at være utilfreds. 

Ved der er lidt delte meninger om pigen, jeg er helt tilfreds. Det er 15 min. og det er lige på. Man kommer ind, skoene af, wc besøg, pengene skifter hænder og så, er vi egentlig i gang. 

Det er hende på billederne, måske lidt yngre. Kroppen fejler ikke noget... Om hun er begyndt på noget fitnes.? Hun er helt fast, ikke åleslank men der er ikke buler og ganske fin røv. En fast kvinde krop. Brysterne er hjulpet, det er gjort godt og de kan lide kys, slik og leg. 

Som skrevet, er vi hurtigt i gang, der er 15 min. at give af. Jeg kunne stort set ligge hende, i den stilling jeg havde lyst til. Og knep hende igennem, er ikke løgn. Ingen slik eller sut, dillermanden for lidt leg og på med gummi. Så for vendt ikke det store der. Men fuck, hun knepper godt. 

Med mindre hun har ændret sin service markant. Så vil jeg stærkt anbefale 500kr servicen og ikke 800kr servicen. Der er selvfølgelig forskel på 15 og 30 min. Men det føles meget som, at det er det samme her. 

Jeg kommer til, at smide 500kr igen her. Og køre mod Otterup. :biggrin:

https://annoncelight.dk/showad/422681

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja for en plov, godt givet ud, pigen ser <3  fin ud, efter min smag :)

Du fortæller mig, hvis hun nærmer sig Djævleøen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...