Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg jagter lidt dejlige kvinder med store skamlæber og selv om Frenchy også var i Hamborg og virkelig er super lækker synes jeg at det var på sin plads at prøve noget nyt. Og så var der heller ikke fare for at blive mere vild med hende, hun er SÅ dejlig!

Havde kigget længe på Chaterine her:
https://www.modelle-hamburg.de/poppliste.html?data[meta_id]=29051 

Fik hurtigt aftalt besøg over WhatsApp, 45 min med anal.

Ankommer til stedet som er fint diskret og hun lukker ind i en lille lejlighed. Det er hende på billederne, dog nok nogle kilo og nogle år siden. Men dejlige store naturlige bryster på en lille thai kvinde så ok.

Efter en hurtig vask gik vi i gang med menuen som desværre ikke indeholdt kys, det blev til et lille tante kys og ellers ikke. Leger med hendes bryster og efter hun giver et blow er det min tur til at slikke. Desværre ikke store skamlæber, små og fine, men ikke helt det jeg kom for.

Sex var god selv om det kneb lidt med at hun kunne holde til anal så jeg sluttede på normal vis.

Herefter en glimrende massage som dog sluttede noget brat da tiden var næsten gået.

Kommer ikke igen, men kan man lide tunge naturlige bryster og thai er hun helt fin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...