Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Emmy i går og wow hun er en smuk pige! Hun er sød og giver en god massage, blowjob gør hun også godt, stedet er pænt men desværre så er "sengen" en af de hjemmelavet i træ med en tynd madras hvilket trækker meget ned for mig, de er gode til massage men ikke sex.

https://annoncelight.dk/showad/427928

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 4 timer siden:

Hej

Er det rimelig diskret og P mulighed i nærheden.?

Ikke det mest diskrete, der er parkering i nærheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
.Simon skrev, den 5.7.2025 at 18:22:

Ikke det mest diskrete, der er parkering i nærheden.

Der er en stor parkeringsplads lige over for huset, tror der ligger noget super Brugsen, da jeg var der i sidste uge parkerede jeg lige overfor huset på samme gade, der er ikke meget trafik på den gade. Men ja, hun er en af de smukkeste thai piger jeg har set og hun gør det også til UG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig lille Thai. Og hun er med på det hele. 

spurgte om hun ville uden og om det var okay med creampie. 

og det var helt fint. 
så jeg betalte og gik i gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Kan I fortælle noget om hendes højde og vægt? Og er hendes mave flad eller har hun deller?

Er røven en lille fin én eller kæmpe?

Redigeret af Denstoreokse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik man også besøgt Emmy.

Hun er flink og sød. Og ser nogenlunde pæn ud i ansigtet.

Men petit? Jeg ved ikke hvad folks definition af petit er, men jeg vil sige normal. Så må de andre GP’er som er petit som jeg har prøvet være ultra petit.
Flad mave? Ja, sådan da. Har set og mærket bedre.

Massagen var faktisk fint nok, men ikke det helt vilde. Hendes blowjob var nogenlunde ok, men intet specielt.

Jeg ved godt at jeg lyder negativ, men pigen i sig selv er flink og sød. Sexakten var også okay. Men enig med trådstarter at sengen var for dårlig.

Alt i alt, en ok oplevelse, men ikke noget jeg vil gentage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

var forbi til en time full service, men jeg må desværre sige at jeg absolut ikke er imponeret, fra jeg ankommer til jeg vælger at gå efter ca. 25 min, var der intet smil, eller andet der bare i det mindste gav indtryk af at hun gad at være der, og da jeg afbrød, efter at have skyndt mig at blive færdig, fortalte jeg Emmy på en meget pæn og stille måde at jeg virkelig syntes det var en skam at hun ingen glæde udstrålede, at det er vigtigt for mig at begge parter virker til at have det godt, til hendes forsvar tilbyder hun så faktisk at betale mig nogle penge tilbage, hvilket jeg selvfølgelig afslår, for det er jo ikke det der er pointen. 
Hun er pigen på billederne i annoncen, og hendes krop fejler bestemt ikke noget, kroppen er 100% naturlig og blød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Emmy i dag til 45 min massage med BJ og CIM 

Jeg har aldrig prøvet thaimassage før så jeg har ikke noget referencegrundlag. 
Jeg havde det behageligt og det var en god oplevelse. 
Emmy var hurtig med at lukke op så det var fint. Jeg tror lige hun skal se dig på kameraet i dørklokken. Bilen havde jeg parkeret lige overfor døren alternativt kan du parkere på den store p plads ved supermarkedet. 
Jeg synes hun er super køn og taler fint engelsk. Hun virkede imødekommende og flink. 
Genbesøg: Ja gerne dog tænker jeg jeg skal have full service næste gang også for at prøve noget andet næste gang :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Har været der et par gange. Kun en gang til full service. Hun er en pæn pige, men synes der kommer lidt mange begrænsninger på så som ingen tungekys på trods af hun angav dette, ingen afslutning i munden som tidligere og en hel del glidecreme som ikke gjorde oplevelsen bedre, om end den ikke var dårlig. Alt i alt et god knald knald, uden det store indlevelse. Klar anbefaling hvis man bare skal have lettet trykket. 

Redigeret af hardticket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...