Fisken16 147 Skrevet fredag klokken 15:42 https://annoncelight.dk/showad/282206 Jeg besøgte Nytorv i Thisted i dag, de har fået en ny pige fra laos som hedder Lom, hun er utrolig sød men lidt kraftig og kan ikke et ord engelsk. Der er ingen billeder af hende på siden, men hun ser sød ud men lidt for kraftig efter min mening, hun er rimelig god til både blowjob og sex og hendes massage er rigtig god og meget servicemindet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Jensen 1 Skrevet lørdag klokken 07:58 Nu er jeg ikk så kendt i Thisted, og på krak ser det ud til at være et meget trafikkeret område eller en eller anden form for gågade.... er indgangen diskret eller.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 10 Skrevet lørdag klokken 09:30 Der kan du snildt smutte ind @Lars Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 12 Skrevet lørdag klokken 17:39 Lars Jensen skrev, for 9 timer siden: Nu er jeg ikk så kendt i Thisted, og på krak ser det ud til at være et meget trafikkeret område eller en eller anden form for gågade.... er indgangen diskret eller.... Nytorv er en meget smal sidegade. Synes det er ok diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 147 Skrevet i går klokken 06:54 Ja, det er en ret diskret smøge hvor der ikke kan køre biler. Jeg glemte at skrive at hun har et meget sødt ansigt og hun sagde at hun var 31 år og det passer nok meget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg