Hop til indhold

Jasmine Brown?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været forbi her og kan berette noget om pigen/oplevelsen?

Passer billeder? 

Kan ikke finde noget på annonce ID, kun på navnet - men det kan jo være en helt anden pige ….

https://annoncelight.dk/showad/430827

Takker!

Skrevet

Omtalen her er samme pige. Jeg husker billederne :)

Skrevet
Gazco skrev, for 22 timer siden:

Der er hende, du ser på billedet. Hun holder til tæt ved Viby Torv - og hun er virkelig sød, venlig og forstående. Hun forstod mit fokus og holdte momentum total.  Hun er ikke bestemt ikke nærig på service - tværtimod.  

Skrevet

Velkommen til, @1966sødmand. Lad venligst være med at rette i det som du har citeret, så det ser ud som om at @Gazco har sagt noget, han ikke har sagt. Du behøver ikke at klikke på Citer indlæg for at skrive, hvad du har behov for at skrive.

Skrevet

Besøgte hende i Randers i dag, et kendt sted. 
lokalerne er gamle men OK, disket er vel lidt både og. 

Pigen lignede billederne, duftede rimeligt neutralt og havde blød hud og dejlige bryster. 
Hun virkede lidt ør da hun lukkede op og undskyldte det med at hun lige havde sovet. 
Det tror jeg på, for hun var virkelig sød og imødekommende da vi først havde fået smidt tøjet.

Hun kan sagtens anbefales, vær sød ved hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.