Hop til indhold
SB Cillemissen FAKE

Recommended Posts

9220Mss skrev, for 2 timer siden:

Hun er ikke fake har kneppet hende flere gange, det er snarere Motherless siden der er lidt lyssky, du er garanteret blevet afvist af hende og skal lige svine hende til herinde.

ha ha, hun påstår hun er 19 år og billedet er i hvert fald 3 år gammelt, så er ret sikker på du aldrig har mødt hende, men det nok er dig bag profilen... Jeg gav hende en chance for at bevise det var hende på billederne, og sjovt nok blev hun helt stille der efter 

Redigeret af Sexo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 32 minutter siden:

ha ha, hun påstår hun er 19 år og billedet er i hvert fald 3 år gammelt, så er ret sikker på du aldrig har mødt hende, men det nok er dig bag profilen... Jeg gav hende en chance for at bevise det var hende på billederne, og sjovt nok blev hun helt stille der efter 

Profilen er væk , nu ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
sdd skrev, for 9 timer siden:

Men ja fotoet ser ud til at være stjålet

Profilen er der endnu. Også derfor jeg spurgte efter en lille video ( med tøj ) på snap hvor "hun" lige skulle sige hej for at vise at det var "hende" bag profilen, men pludseligt blev der ikke svaret mere, og det tager jeg som et klart tegn på at sådan en video var umulig at lave pga af det er en anden bag profilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ild i piben skrev, for 17 timer siden:

Hun kan heller ikke verificere sig selv over for mig;) totalt fake

Er også 100 % sikker på hun aldrig får en foto verificering derinde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, den 5.7.2025 at 21:26:

Jeg er nu også mere eller mindre blind

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...