Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fandt denne annonce https://annoncelight.dk/showad/376930

Og var egentligt rimelig sikker på at det helt sikkert ikke er pigen på billederne som jeg ville møde, hvis jeg kontaktede personen.

Sms komunikation gik fint på dansk men jeg blev ved med at sige til mig selv at det ikke kan passe at der ikke findes nogen anmeldelser om en dansk pige med den krop herinde... Mystisk.

En efterlysning herinde gav heller ikke pote.. "Shit den må værre fake. Men fuck it' jeg tager chancen eller tager en for holdet."

Jeg møder op ude på adressen på amager hvor der i øvrigt er gode gratis parkerings muligheder. Da døren åbner står der satme en top model taget ud fra en musik video på MTV. Hold nu ferie en smuk slank og velduftende kvinde... Og så dansk some nogen kan værre det :-) vil skyde på hun er 165cm 55kg.

De 30 år som hun skriver passer sikkert meget godt men jeg syntes hun så yngre ud.

I starten virkede hun lidt mekanisk og proffesionel på den der lidt ufede måde. Det jeg mener er at hun havde en facade på som hun nok har øvet..(måske det går begge veje) Men det var som om jeg kom lidt bag facaden og endte med at få en rigtig fræk og hyggelig tid sammen med hende. 

Jeg skal helt bestemt besøge hende igen.

Pas godt på hende mine kære bolle brødre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 3 minutter siden:

Tak for en fin anmeldelse.

Er nu mest til små bryster, men havde i den grad besøgt denne skønhed, hvis jeg havde bopæl i øst danmark.

Sådan er vi jo alle forskellige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...