donejohn 17 Skrevet torsdag klokken 20:14 Jeg fandt denne annonce https://annoncelight.dk/showad/376930 Og var egentligt rimelig sikker på at det helt sikkert ikke er pigen på billederne som jeg ville møde, hvis jeg kontaktede personen. Sms komunikation gik fint på dansk men jeg blev ved med at sige til mig selv at det ikke kan passe at der ikke findes nogen anmeldelser om en dansk pige med den krop herinde... Mystisk. En efterlysning herinde gav heller ikke pote.. "Shit den må værre fake. Men fuck it' jeg tager chancen eller tager en for holdet." Jeg møder op ude på adressen på amager hvor der i øvrigt er gode gratis parkerings muligheder. Da døren åbner står der satme en top model taget ud fra en musik video på MTV. Hold nu ferie en smuk slank og velduftende kvinde... Og så dansk some nogen kan værre det vil skyde på hun er 165cm 55kg. De 30 år som hun skriver passer sikkert meget godt men jeg syntes hun så yngre ud. I starten virkede hun lidt mekanisk og proffesionel på den der lidt ufede måde. Det jeg mener er at hun havde en facade på som hun nok har øvet..(måske det går begge veje) Men det var som om jeg kom lidt bag facaden og endte med at få en rigtig fræk og hyggelig tid sammen med hende. Jeg skal helt bestemt besøge hende igen. Pas godt på hende mine kære bolle brødre 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 316 Skrevet torsdag klokken 20:27 Tak for en fin anmeldelse. Er nu mest til små bryster, men havde i den grad besøgt denne skønhed, hvis jeg havde bopæl i øst danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 17 Skrevet torsdag klokken 20:31 Listelømmel skrev, for 3 minutter siden: Tak for en fin anmeldelse. Er nu mest til små bryster, men havde i den grad besøgt denne skønhed, hvis jeg havde bopæl i øst danmark. Sådan er vi jo alle forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 313 Skrevet torsdag klokken 20:32 Lækkert at satse og så vinde indimellem mon ikke det er en af de danske piger der som regel er at finde på klinik som har taget en dag som freelancer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 318 Skrevet fredag klokken 06:24 Hun er ikke ny i faget . Har også en en anden annonce som er inaktiv (eller måske slettet nu), for har set annonce for hende flere gange i Vejle. Det er dog ikke ofte. Der er f.eks denne anmeldelse, som er af samme kvinde https://www.eroguide.dk/forum/topic/180026-miss-mathilde-i-vejle/?tab=comments#comment-1584052 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg