Hop til indhold

Miss Mathilde i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Dette bliver min første anmeldelse på dette site. Jeg har fulgt med fra sidelinjen et stykke tid, men efter min oplevelse med Miss Mathilde i aftes føler jeg mig nærmest forpligtet til selv at give et bidrag :) 

Først en erkendelse: Der går lang tid mellem at jeg besøger en glædespige. Ofte flere år. Det var også tilfældet denne gang, men for nylig blev jeg ramt af lysten igen. Og så faldt jeg over Miss Mathildes annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/369238

Hun virkede næsten for god til at være sand, men kommunikationen gik let og ubesværet, så jeg tog chancen og kørte en lille time fra Fyn til Vejle for at møde hende. Adressen viste sig at være et hotel i udkanten af byen. Jeg fik en sms med koden til en dør og kunne gå diskret direkte til værelset, hvor jeg noget nervøst bankede på. 

Al nervøsitet forsvandt, da døren blev åbnet. På den anden side stod en smilende kvinde, som svarede præcis til billederne og beskrivelsen i annoncen. Og er du vanvittig en krop! Hun er petit, trænet og med en røv og et par (kunstige) bryster, som hører hjemme i Playboy. Jeg var tændt med det samme! 

Jeg fik et kram, og hun virkede oprigtigt som om, hun hyggede sig med hele oplevelsen. Jeg startede med at gå ned på hendes helt glatte og utroligt lækre mis, og efter nogle minutter kom hun, hvorefter vi byttede. Blowjob uden kondom var desværre ikke en mulighed, men faktisk gjorde det ikke noget. Hun sutter som en drøm og lader faktisk til selv at synes det er frækt. 

Jeg fik lov at tage hende i flere forskellige stillinger, inden jeg sluttede af med endnu et blow. Øjeblikket efter var de aftalte 30 minutter gået, og jeg forlod værelset og kørte hjem som en meget glad mand. Måske går der ikke flere år, før jeg igen skal se en glædespige. I så fald håber jeg, hun hedder Miss Mathilde.

https://annoncelight.dk/showad/369238 

Skrevet

Ja hun er f dejlig. 

Iført lange støvler  SF 

Ville ønske hun kunne mødes som ridepige, med ridestøvler og ridebukser sf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.