Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkedes det mig idag at få min kalender og ikke mindst Vicas til at mødes. Ret heldigt tror jeg, da jeg først fik aftalen i hus på dagen. 1 time blev booket og afsted mod PG. Parkering easy og gratis. Døren blev hurtigt åbnet og jeg blev ledt ind på et værelse af telefon passeren. 

Vica dukkede hurtigt op og var straks fyr og flamme. Betaling klaret og jeg fik en hurtig skyller. Vica er virkelig 100 % tilstede.

Tilbage på værelset fik jeg lidt kærlig massage men jeg fik Vica på ryggen så jeg kunne nyde hendes smukke krop. Kondom monteret og hun fik mig til at føle mig som den heldigste kartoffel på en varm torsdag. Hun er en Manneater af guds nåde. Jeg måtte overgive mig (på den gode måde med en dejlig udløsning) og bad om 5 min pause med hygge snak. Det accepterede hun og vi fik en dejlig snak om alt og intet. Men jeg skulle prøve hendes sprøjteorgasme. Slikkede hende efter bedste evne og efter lidt hjælp fra hendes fingre, så blev jeg våd. En drøm (våd drøm) blev en realitet. Herefter fik jeg et kondom på og jeg skulle arbejde lidt. Efter små 45 min kom jeg igen. Ikke ofte det lykkedes for en halv gammel mand som mig. 

Den sidste tid blev brugt på lidt massage til hende og et hurtigt fælles bad. Nøjagtig 1 time senere sad jeg i bilen med dagens største smil. 

Jeg skal se Vica igen efter sommerferien. 

Vica - annoncelight

Søgbar link

https://annoncelight.dk/showad/336677 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...