Hop til indhold
ensomfyr

18-årige Lola i Flensborg

Recommended Posts

Jeg var en aften forleden et smut over grænsen for at fylde bagagerummet op og overvejede så at finde lidt hyggeligt at tømme noget andet i.

Der var flere gode bud på sexnord.de, så jeg skrev tidligt på dagen til et par stykker. Det var så som så med svar. Så jeg endte med at skrive til en pige, som jeg ellers var hoppet over.

Jeg syntes nemlig hun var lækker, men nok også lidt for ung. Lola på 18 år. Jeg var i efteråret samme med en på 22 år og det var både frækt og føltes lidt forbudt, når der var mere end 30 års forskel. Med Lola ville vi nærme os en aldersforskel på 40 år. Det er svært ikke at føle sig om en gammel gris.

Men Lola svarede hurtigt og der var god kommunikation. Så vi aftalte en time med kys sidst på aftenen.

Tiden nærmede sig og jeg cruisede rundt og fandt en parkeringsplads nogle hundrede meter derfra. Bygningen var gammel og slidt og alle vinduerne havde gardiner, der var trukket for. Men ret diskret og man kunne hurtig smutte ind af yderdøren. Jeg ringer på en dørklokke med navnet "LOLA"

Døren bliver så åbnet af en ung og smuk pige. Slank og indbydende. Hun viser mig ind på et lillebitte værelse hvor der lige er blevet plads til en dobbeltseng. Hun undskylder for den trange plads. Vi får lige gentaget aftalen og afregnet. Men ikke noget med at tælle pengene. Dem skulle jeg bare lægge på hylden.

Og så kunne vi ellers gå i gang. Hun kyssede velvilligt og frivilligt. Lækre kys, der satte lillemanden i bevægelse. Jeg fik taget det sparsomme tøj af hende, smagte på hendes lækre bryster og bevægede mig ned og smagte på en lækker og velsmagende mis. Så fik vi også tøjet af mig og hun trak et kondom på min stive pik. Hun startede med noget pussy slide, så fik jeg en rigtig lækker ridetur, lidt missionær, slikkede lidt mere mis og fik et blowjob, og så missionær og doggy, indtil jeg skød min sæd af oppe i hendes våde fisse (i kondom selvfølgelig). Så fik jeg en kort massage og vi småsnakkede lidt, inden jeg smuttede efter 50 minutter eller så.

Alt i alt en supergod oplevelse for en som mig som gerne vil have en kæresteoplevelse. En sød, smuk og ung kvinde der beredvilligt både kysser og stille sin krop til rådighed er helt fantastisk. Når jeg sådan sidder på sengen over denne purunge kvinde, der ligger med spredte ben og lader mig langsomt presser min store stive pik op i hendes stramme og våde fisse, ja, så føler jeg jo nærmest at jeg er i starten af 20'erne igen.

Jeg kom gerne igen. Hun var besøget værd. Jeg har bestemt fået bedre sex andre steder, men hun var sød, lækker, imødekommende og nærværende.

Er man til kærestesex er hun et godt bud, hvis man også vil have en ung pige. Om hun helt er 18, ved jeg ikke, men hun var i hvert fald purung og det yngste, jeg har prøvet at kneppe i mange, mange år.

Så pas godt på hende. Hun fortjener at blive behandlet sødt.

https://sexnord.net/profile/766979/lola

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var og er på min lille liste men nu kom jeg til at besøge Candy både søndag og tirsdag :P så jeg må vist vente til hun kommer igen. 
Mange tak for en god anmeldelse :) og dejligt at se jeg ikke er helt alene som anmelder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik også besøgt Lola i dag og det var meget positivt. 
Hun er et lille nips og meget skøn. Meget køn pige med en dejlig åben væremåde. 

Oprindeligt fra Moldova 
Jeg havde en dejlig oplevelse med hende og hun får besøg af mig igen når hun kommer igen til september :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev så til et genbesøg ved Lola denne gang i Bornholhöved syd for Kiel

Jeg måtte lige besøge hende igen og denne gang var lige så god som første gang :)

Indgangsdøren er på siden af huset på vej op mod kirken. Du skal ringe på så du skal have oplyst hvilken af de 3 knapper du skal trykke på. Jeg skulle ringe på Venus

Værelset var fint stort og et stort spejl ved hovedgæret. 
Lola har godt nok lagt sig i den gule førertrøje af mine ynglings glædespiger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...