Hop til indhold
Gæst

Molly på Tucan swinger and wellness club...

Recommended Posts

Gæst

Er der nogle, der kan fortælle mig hvordan kønsfordelingen typisk vil være i sådan en forsamlingshus?

 

 

Mvh Fed Klam Mand

 

Hihi, forsamlingshus ;)

 

Jamn da jeg var der, så var det en blandet landhandel, helt fra unge mennesker til nogle godt op i årene, alle former og farver -man har bestemt intet at være nervøs for udseendesmæssigt, og man skal bestemt ikke bruge et halvt år i fitnesscenter før man kommer.

 

Folk er åbne og kigger ikke ned på en fordi man har lidt på sidebenene, det er ikke en skønhedskonkurrence jo.

 

Med hensyn til til kønfordeling, så hedder det sig to fyre pr pige bliver lukket ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været en del i Tucan (nok 100+) og kan kun give Molly ret i at den er rigtig lækker. Nu snakker du jo om at den dag du holder som glædes pige, så vil du komme der nede igen som "aktiv" deltager. Jeg kan fortælle dig at der kommer en del af dine kollega i tucan i deres fritid. Dem jeg kender som glædes piger og som kommer i swinger miljøet, er bare generelt glad for sex, tjener deres penge på deres hobby, og i klubberne kan kvinder stille (meget) høje krav til de mænd de leger med. De kan sortere på udseende, størelse o.s.v. men ikke mindst de kan forlange gensidig forkælelse eller bare rent forkælelse. Rigtig mange swinger mand sætter en dyd i at tilfredsstille kvinderne så meget som muligt, så godt som muligt. Det er den måde en single mand kan blive eftertragtet i klubberne.

 

Så du behøver ikke nødvendigvis stoppe for du tager der ned igen. Tag en god ven eller en veninde med der ned, udse dig en lække haps og få ham til at være DIN glædes mand, uden at skulle betale ham for det ;)

 

100+, -hold da helt op, men kan sagtens forstå du er blevet bidt af det (lyder det til), stemningen, menneskerne og især føelsen af at være ''løssluppen'', det kunne jeg bestemt også blive hooked på.

 

Nåå, er der simpelthent mænd der er eftertragtede pga deres kundskaber? Lyder til at man bare kan komme og blive gennemforkælet ;)

 

Det var lækkert nok at komme der med en første gang og lige se det an, men kunne bestemt også se mig selv komme alene som du forklare andre piger gør, for at få stillet tilfredsheden, ihh det skulle jeg have vidst i sløve-januar....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var i Tucan (mit første besøg i en swingerclub) var det til deres singlefest.

Tror kønsfordelingen var mellem 1:5 eller 1:10.

Ikke nogen hemmelighed, at jeg gik derfra med tunge nosser Hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Man kan komme ufattelig lang sådan et sted. Er man kvinde så venter der forkælelse, mændene hopper for en derinde og du kan få alt på et sølvfad hvis man spiller kortene på den rigtige måde.

Man stiller som kvinde utrolige høje krav til fyren og man kan godt være heldige og møde en som viser dig noget som du aldrig havde oplevet før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Fed læsning...minder om min egen tur derover....man har nemlig de berømte forestillinger i hovedet indtil det er oplevet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...