Hop til indhold

Recommended Posts

Real fotoes of you in add ?  yes baby …. Der kunne ikke være længere fra virkeligheden end da øjnene havde vænnet sig til det bælgmørke værelse hun åbnede til     Små lapper og en vom som var hun i 6 måned  gode brede skuldre som en spydkaster.  Nå  desværre var jeg så liderlig at jeg blev. Af med tøjet og op i den alt for bløde seng   Efter et ligegyldigt bj ville jeg slikke hende  , I kender typen der ikke spreder ben så man kan komme ordentlig til , kysse hendes bryster måtte jeg ikke  , you fuck me doggy now big cock !  nej du kan ride mig og min lille 13 cm     En neger der siger jeg har en dejlig stor pik , det er noget man kan drømme om.  Nå så ville hun kneppes stående ind over senge og det var osse ok , jeg fik hende lagt ned på maven i sengen og så fik hun så hele sengen rystede og efterhånden blev hun mere og mere våd  det gør så at jeg ikke kan mærke så meget og kan banke videre i lang tid  , læs 10 min ,  alt får en ende og da jeg var kommet tog hun sit tøj på selvom der var 25 min endnu.      Jeg skulle være gået men var for liderlig.      Der er nok en der kan lægge link ind 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...