Hop til indhold
Lystjægeren

Sofi, Herning - Enestående oplevelse med Venezuelas prinsesse

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele min første anmeldelse på Eroguide, og jeg forstår skepsissen, der kan opstå ved en første anmeldelse. Men jeg vil understrege, at denne oplevelse med Sofi var helt fantastisk. Oprindeligt var jeg tilbageholdende med at lave anmeldelsen, da jeg sjældent tidligere har haft lyst til at anmelde, fordi mange populære GP’er ofte bliver overbooket, og oplevelserne dermed risikerer at miste noget af deres autenticitet. Helt ærligt ønsker jeg ikke, at dette skal ske for Sofi. Egoistisk set vil jeg gerne, at hun har den samme energi og omsorg for mig næste gang, som hun viste mig i går. Samtidig føler jeg dog også, at denne anmeldelse er det mindste, jeg kan gøre for hende efter den vidunderlige oplevelse, hun gav mig. 

Link til Sofi: https://annoncelight.dk/showad/431986

Jeg havde aftalt 45 minutter + kys til 1300 kr. med Sofi, som kommer fra Venezuela. Indledningsvis virkede hendes sms-svar lidt automatiseret, korte men stadig imødekommende og venlige. Varmen lå på 29 grader i Herning, og da jeg ved, at kombinationen af varmen og hed sex kan få mig til at dryppe lidt, og nogle piger går i panik når de bliver ramt af en dråbe, hvilket ødelægger oplevelsen, så jeg afklarede med hende, hvor sart hun var. Hun forsikrede mig dog om, at det ikke ville være et problem. Vi var begge lige svedige, da vi var færdige.

Ved ankomst til adressen var der en lille misforståelse fra min side, hvilket betød, at jeg ventede udenfor i cirka 3-5 minutter på en forholdsvis åben gade. Grundet det gode vejr var der meget trafik og mennesker der gik forbi, men jeg fornemmede, at adressen var fuldstændig ukendt, da jeg ingen blikke eller antydninger fik. Jeg følte, jeg blendede helt ind på gaden.

Da døren åbnede, blev jeg straks betaget af Sofis udseende. Hun er endnu smukkere end billederne antyder, hvilket gjorde mig en smule nervøs. Hun tog varmt imod mig, og jeg faldt helt til ro. Hendes lette, søde duft var fortryllende, og jeg kunne ikke få nok. Vi klarede betalingen hurtigt, og hun forlod kort rummet. Jeg havde fornemmelsen af, at der måske var en anden pige i lejligheden, men det påvirkede ikke oplevelsen.

Rummet var stort med en robust seng. Vi startede med at udforske hinanden stående, og hele verden omkring os stoppede med at eksistere. Sofis former er smukke, og hendes numse fantastisk fast og dejlig at røre ved. Hun er meget berøringsvenlig, og hendes bryster var som skabt til at ligge i mine hænder i næsten alle stillinger. Hun havde en naturlig måde at være på.

I sengen var oplevelsen enestående. Sofi fik mig til at føle mig som det eneste, der eksisterede for hende i øjeblikket. Vores kemi var utrolig intens; det var som om vi trak vejret gennem hinanden. Hun tog sig god tid, kærtegnede mig flere gange under akten og lod aldrig til at have travlt med at afslutte. Tværtimod virkede det, som om hun nød det lige så meget som jeg, og det føltes ægte og naturligt. Jeg tror, at hvis jeg ikke selv havde afsluttet, kunne vi være fortsat længe endnu. Hun fortjener virkelig ros for sin udholdenhed; jeg har aldrig oplevet en GP, der kunne ride mig så længe, både hurtigt, langsomt, med skiftende intensitet, mens vi hele tiden var tæt og forbundet som én enhed. Flere gange havde jeg behov for blot at nyde synet af hendes fantastiske krop.

Jeg var helt opslugt og havde næsten glemt tiden, men da jeg opdagede, at der var gået 42 minutter med fuld itensitet, lod jeg hende ride mig til jeg kom. Efterfølgende lå vi udmattet tæt sammen, snakkede og nød hinandens selskab. Kommunikation foregik nemt på engelsk, og Sofi forstod stort set alt. Hun er god at tale med, og selvom hun enkelte gange måtte lede efter et ord, var hun altid nem at forstå.

Sofi har en udstråling og et smil, der skinner helt op i hendes øjne. Hun er utrolig sød, smuk og har en fantastisk personlighed, som gør oplevelsen endnu bedre. Allerede på dagen tænkte jeg, at jeg kunne booke hende hver dag i ugen, og jeg har tænkt på hende og oplevelsen flere gange i løbet af i dag. Jeg har virkelig lyst til at besøge hende med det samme igen, men er bekymret for, at intet kan blive lige så godt som denne første gang.

Jeg har besøgt et trecifret antal GP'ere gennem de sidste 15 år, men aldrig har jeg besøgt den samme pige mere end to gange. Sofi er dog en pige, jeg kunne tænke mig at besøge mange gange fremover, og derfor var jeg også lidt modvillig i forhold til at dele hende på Eroguide, da jeg mest har lyst til at give hende et hus fuld af børn. Hun er en pige som hende kunne gøre enhver mand lykkelig. Hun fortjener opmærksomheden.

Tak, Sofi, for en uforglemmelig oplevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sofie ser skøn ud, og jeg kan se at i begge trodsalt er enige om at hun er dejlig. Jeg er dog nysgerrig efter, er hendes bryster naturlige eller hjulpet på vej? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlexTheAverage skrev, for 14 timer siden:

Sofie ser skøn ud, og jeg kan se at i begge trodsalt er enige om at hun er dejlig. Jeg er dog nysgerrig efter, er hendes bryster naturlige eller hjulpet på vej? 

De er hjulpet på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...