michael1608 12 Skrevet onsdag klokken 19:13 Besøgte den skønne Rita i Ålborg - og aldring er jeg blevet modtaget så godt. Først et stort kram, så kys inden hun bad mig tage tøjet af. Jeg fik en dejlig blid massage hvor hun mange gange lige var nede for at røret kuglerne. Jeg vendte mig om og hun masserede min pik som var godt stiv. Et lækkert blow hvor hun ikke var bange for at tage den i munden og virkelig give den tur. Hendes lækre krop gned sig mod min og var ret godt tændt nu. Bad hende om en pussy slide, hvilket jeg fik x flere og hver gang kom den lille kvinde i en orgasme - og nej det var ikke en fake - safterne løb ud af hende så min mave var plask våd. Det var så skønt at mærke at hun også nød det og fik noget ud af det Efterfølgende kneppede vi i flere stillinger og se den lille røv bagfra imens jeg støder dybt i hende - så dejligt. Fik også slikket lidt fisse, som smagte himmelsk. Da det hele var over lå vi og snakkede, hun fortalte om sit hjemland og hvad hun havde tænkt sig at gøre i fremtiden. En virkelig smuk og dejlig oplevelsen med denne søde og smukke kvinde. Et stort 12 tal https://annoncelight.dk/showad/420952 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg