rargutfrafyn 4 Skrevet 2. Juli Goddav ! Først og fremmest tak for denne side, den har ført mig til at besøge mange dejlige unge damer, og holdt mig fra trælse besøg! Nu er det min tur til at smide en anmeldelse af en trekant med Emma og Melanie jeg har haft i mandags ! Jeg har før besøgt både Emma og Melanie. dog kun under 4 øjne. Og ikke 6 som denne! Disse to skønne damer fortjener virkeligt en god anmeldelse! Jeg foretog booking over Emmas telefonnummer, da det var hende jeg sidst har besøgt. Bookingen foregik fint og nemt pr sms, jeg blev taget godt imod af to forskellige men meget skønne piger! Emma er en smuk Barbie look alike I ansigtet, mens Melanie er en Gude smuk naturligt looking girl, billederne stemmer meget overens med hvad man får, Melanie har nogle tusser, men ikke noget grimt. Men nok om det, jeg bliver taget godt i mod og bliver vist til soveværelse hvor aften skal foregå! De er begge meget gode til sex, og de nyder at være sammen med hinanden, vi griner og har det sjovt! De skal helt sikkert besøges sammen igen, og også hver for sig! https://annoncelight.dk/showad/426745 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 95 Skrevet 2. Juli rargutfrafyn skrev, for 3 timer siden: Goddav ! Først og fremmest tak for denne side, den har ført mig til at besøge mange dejlige unge damer, og holdt mig fra trælse besøg! Nu er det min tur til at smide en anmeldelse af en trekant med Emma og Melanie jeg har haft i mandags ! Jeg har før besøgt både Emma og Melanie. dog kun under 4 øjne. Og ikke 6 som denne! Disse to skønne damer fortjener virkeligt en god anmeldelse! Jeg foretog booking over Emmas telefonnummer, da det var hende jeg sidst har besøgt. Bookingen foregik fint og nemt pr sms, jeg blev taget godt imod af to forskellige men meget skønne piger! Emma er en smuk Barbie look alike I ansigtet, mens Melanie er en Gude smuk naturligt looking girl, billederne stemmer meget overens med hvad man får, Melanie har nogle tusser, men ikke noget grimt. Men nok om det, jeg bliver taget godt i mod og bliver vist til soveværelse hvor aften skal foregå! De er begge meget gode til sex, og de nyder at være sammen med hinanden, vi griner og har det sjovt! De skal helt sikkert besøges sammen igen, og også hver for sig! https://annoncelight.dk/showad/426745 Mange tak for den fine anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg