Slowman 1277 Skrevet onsdag klokken 10:12 Jeg besøgte denne dejlige dame og det var en god oplevelse. Jeg havde bedt om 60 minutter FP, men sådan at vi startede med det sjove og efter det, bare afslappende massage resten af tiden. https://annoncelight.dk/showad/418370 Det vidste Sarah og det var hvad jeg fik. Uden at gå i detaljer møder man en smuk dame, ikke for tynd, ikke for tyk, ikke for ung og ikke for gammel. Sød og imødekommende ifht det jeg gerne ville. Det var dejligt. Det er skønt at ligge, helt afslappet efter god sex og få behagelig og nærværende massage. Og jeg fik tiden fuldt ud og dejlige kys, kram og på gensyn til afsked Kontakt, aftale, lokation, badeforhold og hyggerum er ganske fint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 62 Skrevet onsdag klokken 10:53 Jeg ser billeder af forskellige piger (eller samme pige i forskellige aldre). Hvilke billeder er retvisende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1277 Skrevet onsdag klokken 12:27 (edited) KapowSti skrev, for 1 time siden: Jeg ser billeder af forskellige piger (eller samme pige i forskellige aldre). Hvilke billeder er retvisende? Jeg kan ikke se hvad du mener, men jeg er ret sikker på at alle billederne er af den søde dame, som måske er lidt ældre end på billederne. Noget jeg ikke udtaler mig sikkert om for det vil jo altid være min subjektive vurdering. Men, som sagt, jeg var helt tilfreds med hvad jeg så og oplevede. Redigeret onsdag klokken 12:29 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg