Topt 20 Skrevet 2. Juli Nogle der har set hende før, besøgt hende? Ny annonce, ser godt ud... men lidt sketchy også - nogle der kan validere? https://annoncelight.dk/showad/432132 pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 326 Skrevet 3. Juli (edited) Hvad mener du er sketchy? Jeg er bare nysgerrig - ikke ude på at udfordre på nogen måde. Redigeret 3. Juli af Havemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 20 Skrevet 3. Juli Helt fair point. Det er mest fordi jeg ikke har set nogle på den location. Kan ikke finde hendes navn nogen steder i EG også var jeg oprindelig i tvivl om det var en dame på billedet, men ved nærmere blik ligner det dog en ladyboy. Jeg prøvede at få en aftale i hus med hende i går, som ikke lykkedes til stor skuffelse. Lidt op af bakke at kommunikere med. forsøger igen i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 20 Skrevet 3. Juli Jo lækre, jo mere tvivlsom er jeg på det faktisk er vedkommende på billedet man møder… lækker ser hun ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 326 Skrevet 4. Juli Jeg fik en aftale i hus i går. Jeg vil ikke gå så langt som at advare mod et besøg - men bestemt heller ikke anbefale. Billederne er af hende, men makeup og lidt photoshop gør at hun på billederne er over dobbelt så lækker som hun er i virkeligheden. Hun vil ikke have at man rører ved hendes pik med mindre der er kondom på (drt har jeg aldrig oplevet før). Hun er sådan set sød og servicemindet nok, men det med kondomet blev bare for mærkeligt. Plus at hun havde meget svært ved at få rejsning gjorde at det i min optik var rent spild af penge. Træls. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder92 3 Skrevet 4. Juli Havemand skrev, for 4 timer siden: Jeg fik en aftale i hus i går. Jeg vil ikke gå så langt som at advare mod et besøg - men bestemt heller ikke anbefale. Billederne er af hende, men makeup og lidt photoshop gør at hun på billederne er over dobbelt så lækker som hun er i virkeligheden... Tak for anmeldelsen, havde selv overvejet et besøg men det lyder i min optik til at det er bedre at springe over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topt 20 Skrevet 4. Juli Havemand skrev, for 11 timer siden: Jeg fik en aftale i hus i går. Jeg vil ikke gå så langt som at advare mod et besøg - men bestemt heller ikke anbefale. Billederne er af hende, men makeup og lidt photoshop gør at hun på billederne er over dobbelt så lækker som hun er i virkeligheden. Hun vil ikke have at man rører ved hendes pik med mindre der er kondom på (drt har jeg aldrig oplevet før). Hun er sådan set sød og servicemindet nok, men det med kondomet blev bare for mærkeligt. Plus at hun havde meget svært ved at få rejsning gjorde at det i min optik var rent spild af penge. Træls. Jeg var der selv. Jeg sparer jer for en anmeldelse også. Men ja, det var overhovedet ikke noget jeg kan anbefale eller vil komme igen, som i slet ikke. Det med pikken.. ja.. Også, ja.. du siger det, hun var service minded, men når man ser på de billeder tror man jo det er en petit lækker sag haha... Det var det ikke. Altså så snart jeg så ben der ikke var barberet var jeg allerede... så skuffet. Anyways... Hun var sød nok... eller han var.. Men det var en dårlig oplevelse og hun var ikke lækker.. Hverken krop eller noget... hehe.. Når man så har sådan en oplevelse hvor man bare sidder skamfuld i bilen på vej hjem og højlydt siger "nej nej nej nej"... Så kan jeg mærke der går noget tid før jeg skal "tage en for holdet igen".. Glad for jeg kun brugte 700.. Så hellere køre lidt extra for en man ved kan levere varen og ikke sådan en kedelig omgang her 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg