Mister72 148 Skrevet tirsdag klokken 20:14 Har netop været til GB med Lea, arrangeret af @Gbguest. Annoncen på AL er ikke aktiv længere, så kan ikke linke til den, men findes også her under events: https://www.eroguide.dk/forum/topic/200752-♥️frække-unge-danske-lea-på-24-inviterer-til-gbdet-sker-tirsdag-1-7-kl-18i-vestjylland-♥️/ Det er fuld tommel op Lea er en virkelig dejlig pige. Smuk som en gudinde og et sind som en lun sommernat. Let til latter og det her frække glimt i de smukke øjne. Og så kunne man høre og MÆRKE hun virkelig nød seancen. Alt blev taget med et smil (eller nok nærmere et støn ). Synes også vi var en ganske homogen flok knejter, som hver især havde respekt for først og fremmest Lea, men også hinanden - i den forstand at vi skulle jo gerne alle til og give Lea vores bidrag til festen. Værten sørgede for de perfekte rammer. Tror han virker som grovfilter, som sorterer stodderne fra, og det betyder rigtig meget. Et vellykket GB kræver som minimum: Naturligvis en pige, der kan levere, tage imod og har lyst. Det må jeg sige - det gjorde Lea i den grad! Et hold der fungerer. Jeg ser det som en form for holdsport: En flok knejter, der samles for at give pigen en en ordentlig tur i nydelsesmaskinen og derved selv får en god oplevelse. Og det bliver svært, hvis bare én i flokken ikke er holdspiller. Vores vært i aften lægger åbenlyst en del arbejde i at skabe rammerne. Og dertil hører at få sorteret stodderne / egoisterne fra. Tak for det. Og for god ordens skyld: Ja, billederne i annoncen på AL er/var ægte, og annoncens ordlyd stemte ganske godt med det man kunne forvente. Og for en gangs skyld levede pigen ikke kun op til mine forventninger, men oversteg dem faktisk lidt. Billederne stemmer som sagt 100% overens med virkeligheden, så tjek der. Og mine frække tanker på vej til GB (forventningens glæde), blev så dertil overgået af Lea - den dejlige frække tøs Tænker ikke jeg har set hende for sidste gang. Nå, skal have lettet trykket nu, kan jeg mærke. At skrive om det får tankerne til at flyve og såh... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 47 Skrevet tirsdag klokken 20:39 @Mister72 Hvor mange "knejter" var i om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 40 Skrevet tirsdag klokken 20:51 Nybegynder6 skrev, for 11 minutter siden: @Mister72 Hvor mange "knejter" var i om hende? 9 var vi. Og er helt enig med TS. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg