Curious_dk 30 Skrevet 1. Juli Faldt over hende her - https://annoncelight.dk/showad/431856 helt ny - ret høje priser, men et eller andet lokker. Har nogen været i kontakt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Wilsonn 30 Skrevet 2. Juli Curious_dk skrev, for 10 timer siden: Faldt over hende her - https://annoncelight.dk/showad/431856 helt ny - ret høje priser, men et eller andet lokker. Har nogen været i kontakt? Jeg tror det er frøken brandvarm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 180 Skrevet 2. Juli Har også luret lidt på annoncen. Selvom priserne er lidt i den høje ende, så er der et eller andet lokkende. at det skulle være frøken Brandvarm kan jeg have mine tvivl om, da hun har meldt ud at hun er stoppet i branchen. Priser, højde, vægt og alder passer dog næsten på hende. ( der er lidt forskel ) Men det er næsten for godt til at være sandt hvis hun er vendt tilbage. men interessant om nogen har været forbi, og det kan anbefales at booke en aftale med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 8 Skrevet 2. Juli "Brandvarmt" sind, lugter lidt af Frk Brandvarm. Og efter sigende er hun da startet op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 2. Juli Hun kaldte sig også Sofie Brandvarm, der er en masse indlæg om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 180 Skrevet 3. Juli JustAnotherMan skrev, for 10 timer siden: "Brandvarmt" sind, lugter lidt af Frk Brandvarm. Og efter sigende er hun da startet op igen. Okay spændende. Hvis det er hende, ja så er hun mere end velkommen tilbage. Havde bare fået opfattelsen af at hun definitivt var stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet lørdag klokken 11:04 Interessant hvis det er Sofie Brandvarm der er tilbage - jeg fik desværre aldrig besøgt hende før hun stoppede i starten af året. Som jeg læser ovenstående er det dog kun spekulationer. Har nogen besøgt Sophiee endnu og kan berette om det var en god oplevelse eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious_dk 30 Skrevet søndag klokken 21:12 Er der slet ingen der har været forbi? jeg skrev på nummeret men fik ikke svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg