Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg var forbi Luna https://annoncelight.dk/showad/432043tidligere i dag, da jeg var blevet fristet af hendes fotos og alligevel var i nabolaget. Det var godt nok en sløj omgang. Pigen så godt nok sød og ung ud, men al kommunikation må være gået gennem mutti, for hendes engelsk var ikke eksisterende. Værre var det dog at hun ikke evnede at give en simpel håndtrold, men blot sad med to svage fingre omkring kalorius. Jeg var i den i den indledende kommunikation blevet lovet super fransk, men denne besked var åbenbart ikke nået frem til pigebarnet, som efter et par minutter insisterede på at jeg selv kom et kondom på den halvslappe sjover. Efter at have suttet ganske kort tid kun på hovedet af prikken, ville hun bolle, men nu var min tålmodighed opbrugt og jeg sluttede selv af med hånden. Spild af tid og penge. 

Hendes telefonnummer har tidligere været brugt af Lara fra Brøndby, som jeg aldrig fik besøgt, men det er meget muligt, at der er tale om den samme pige. Jeg tror ikke at fotos er af hende, men hun er samme type. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, 1 time siden:

Der er ikke foto på annoncen nu. 

Passede alder?

Er hun slank/buttet?

Hun var slank/petit ude at være tynd. 

Mht. hvad BigDaddiz insinuerer: Jeg fik ikke indtrykket af, at hun ikke var der af egen fri vilje. Snarere at hun var en del af et Roma scam. Hun var sød og smilende lige indtil pengene havde skiftet hænder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Presidente skrev, for 51 minutter siden:

Она была стройной/миниатюрной, но не худой. 

Что касается того, на что намекает BigDaddiz: у меня не сложилось впечатления, что она была там не по своей воле. Скорее, что она была частью мошенничества рома. Она была мила и улыбалась вплоть до того момента, как деньги перешли из рук в руки. 

og hvor meget måtte du betale for denne dårlige oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...