Wafanden 10 Skrevet tirsdag klokken 08:31 Hej drenge. Jeg er ny herinde og søger lidt hjælp. Er 48 år og blev skilt i vinters. Efter mange tørre år:-) Nu går turen til Cebu City, PH hvor jeg skal hygge mig i 4 uger. Jeg ser meget frem til det og er allerede over app Pina Love i dialog med mange skønne tøser. Det virker helt utroligt hvad en mand på min alder kan få af dates og aftaler med helt unge piger. Jeg håber at det holder stand:-) Er der nogen som har nogle gode råd. Do and donts. Også til barer hvor man kan hygge sig. skal nok prøve at holde jer løbende opdateret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 281 Skrevet tirsdag klokken 13:16 Tænk sikkerhed! Ikke går rundt alene i mørket - tag taxa. Det er billigt. Der er høj kriminalitet der nede. Specielt overfor udlændinge... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 10 Skrevet tirsdag klokken 13:29 Tak. Specielt i Cebu City eller PH i almindelighed? har du erfaringer med Pina Love? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 159 Skrevet tirsdag klokken 21:11 Wafanden skrev, for 7 timer siden: Tak. Specielt i Cebu City eller PH i almindelighed? har du erfaringer med Pina Love? Foreslår du bruger GRAB (download app) som er en asiatisk UBER og fungerer glimrende - og ellers tænk dig om... De Filipinske piger er dejlige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 10 Skrevet onsdag klokken 04:04 Jeg tænker umiddelbart mest at invitere pigerne hjem til min condo som jeg har bestilt. priserne er meget lave, både når det kommer til at bo og hygge med pigerne. Så glæder mig virkelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 430 Skrevet onsdag klokken 18:52 Wafanden skrev, for 14 timer siden: Jeg tænker umiddelbart mest at invitere pigerne hjem til min condo som jeg har bestilt. Overvej om du skal møde pigerne på en cafe/... i nærheden så du kan vurdere om hun er den hun giver sig ud for og om du fortsat har lyst til at gennemføre hvadend du har aftalt med hende. Ikke så sjovt hvis man fx får besøg af en pige hvor det først er når hun banker på døren man opdager at hun er påvirket eller havde fake billeder/... Uden at skulle male fanden på væggen, så overvej også hvad der er af safety personale i komplekset som kan hjælpe dig hvis der opstår problemer. Jeg har ikke erfaring med kondo på Filippinerne, men ret trygt når fx hoteller i Thailand registrerer/opbevarer pigens id. Håber du får mange gode oplevelser og er sikker på at der er mange søde piger i byen. Glæder mig til at høre dine erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 10 Skrevet fredag klokken 17:57 Så blev det nat her i PH efter første hele dag i byen. Har indlogeret mig i en lejlighed i et fint resort som hedder Marco Polo. Umiddelbart en masse andre single mænd som mig med samme hensigter da det vrimler med unge piger ud og ind. Helt perfekt. Selvom jeg var træt efter en lang tur(18 timer!) ville jeg ikke snyde mig selv for lidt forkælelse. jeg bruger appen pina love og har lavet en profil hvor der konstant er bid. Bestemt nogle brodne kar ind i mellem. Men idag blev jeg selv kontakt af Len på 20 år. Studerende. Vi skrev vel sammen 5 min før hun var på vej over til mig i en grab. Virkelig lækker og lille tøs. Små fine bryster. Lækker glatbarberet. Hun gav den bedste Gfe man kan forestille sig. Bad sammen, dybe kys, to gange sex, cim/cof. Hun blev 3 timer og er først lige gået. Vi havde ikke aftalt en fast pris men blev ovenlyklede for de 4000 pesos jeg stak hende. Det er 450 kroner mine damer og herrer. nye eventyr og piger venter de næste par dage. mvh den glade Per 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 10 Skrevet i går klokken 05:07 Bare til orientering. Selve byen og lokalområdet er måske ikke prangende. Men skal til Palawan om 8 dage hvor jeg da bestemt har i sinde at medbringe en ung rejsefælle:-) får 20-30 beskeder i indbakken dagligt. Der er bestemt også en del ældre kvinder 30-40 år som henvender sig. Den ignorerer jeg blot. i aften og nat får jeg besøg af Diana på 18 år. Gudesmuk. Student:-). Og så har hun en elregning som hun har brug for hjælp til at få betalt. Det koster hende en nat i min seng. Uhh. god dag de herrer. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg