Gogogo 4 Skrevet tirsdag klokken 02:36 Er der nogen der ved om hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 55 Skrevet tirsdag klokken 10:54 Gogogo skrev, for 8 timer siden: Er der nogen der ved om hun kommer tilbage? Skulle det være hende du søger efter?! https://annoncelight.dk/showad/367406 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 47 Skrevet onsdag klokken 15:01 Det nævnes i en tidligere anmeldelse at hun skulle være i Schweiz det meste af tiden. Jeg besøgte hende en enkelt gang i Aarhus og det var rigtig godt. Jeg ville egentlig gerne besøge hende igen, hvis hun kom tilbage til Aarhus. Denne her anmeldelse: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 876 Skrevet torsdag klokken 05:18 Er hun ombygget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 210 Skrevet torsdag klokken 18:05 Liverpool skrev, for 12 timer siden: Er hun ombygget? Yes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 53 Skrevet torsdag klokken 19:57 Fatter ik folk bliver ved med de her underlige anklager. Har været sammen med hende masser af gange, og efter min mening er hun 100% kvinde. Hvis i skal komme med sådanne kommentarer, så vedlæg venligst en grundig og fyldestgørende redegørelse for hvad der får jer til at tænke dette. For ellers er det sgu for dårligt at komme med sådanne anklager. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 882 Skrevet for 22 timer siden Techmanden skrev, for 20 timer siden: Yes Åhnej, ikke igen :-(. Sabrina er kvinde og en af de bedste af slagsen. Hvis hun kom til Danmark igen, så var jeg der som et søm... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg