safron 39 Skrevet mandag klokken 20:32 Hej. Jeg har lagt mærke til at de piller jeg har på badeværelset, bliver ved med at forsvinde, og det er kun kunder, ud over mig selv, der bruger det. De piller jeg forhen har brugt, kom i et cylinder med låg, men har skiftet til et andet mærke som kommer i plader, hvor man skal trykke hver enkelt ud, så de ligner "rigtig medicin". Hvem end du er, så har du gået og indtaget vaginal stikpiller med mælkesyrebakterier. Hvis du er blevet meget glad for dem, kan du købe dem på alle apoteker og i Matas En anden gang, prøv og spørge dig selv hvilken slags piller, der ville give mening at man opbevarer på badeværelset Tror ikke der sker noget ved at man indtager dem oralt, måske lidt diarre og mavekramper. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet mandag klokken 22:09 God humor ..... Troede først lige det var et seriøst indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
safron 39 Skrevet tirsdag klokken 09:36 Jernet skrev, for 11 timer siden: God humor ..... Troede først lige det var et seriøst indlæg Det er både seriøst og sjovt, for det er faktisk sandt... Første og anden gang, tænkte jeg, at jeg måske havde taget den sidste og glemt at købe nye, men i går da jeg ville stikke en op inden sengetid og de igen var væk, gik det op for mig, at der må være nogen der tar dem... Og da det kun kan være en mand, kunne jeg heller ikke lade være med at grine lidt over, hvor stor en klaphat han må være 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7140 Skrevet tirsdag klokken 10:53 Kære Safron - - prøv at holde dine egen medicin - in generel - et andet sted i lejligheden, og så sætte nogle piller der kan modvirke træg afføring Jeg kan næsten se for mig en af dine kunder køre på motorvejen (langt mellem WC) og skide i bukserne Mange hilsner Nye tider 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg