Le courvoisier 917 Skrevet 30. Juni Lige en anmeldelse i den her varme. I dag har jeg besøgt Angela P fra Polen og det er pigen vist på billerne i annoncen. Hun er ung, sød og smilende, med en lækker petite fast krop. Angela er slank og har lækre bryster. Det må være rigtigt at hun vejrer 48kg, så infoen i annoncen passer. Hun tændte mig virkelig meget, så på ingen tid var jeg klar I starten fik jeg en lækker BJ og derefter prøvede vi forskellige stillinger. Hun er ret stam og har en lille lækker fast numse. Vi havde virkelig lækker GFE sex -hun kysser ret godt. Alt i alt en meget god oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/431993 2 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterDaddy 11 Skrevet 1. Juli Damn, profilen er allerede væk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 14 Skrevet 1. Juli MisterDaddy skrev, for 4 timer siden: Damn, profilen er allerede væk... Mon ikke hun bare tager den ned udenfor åbningstiden - den er der ihvertfald nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Boobman 71 Skrevet 2. Juli (edited) Har besøgt hende. Håber for hende at hun havde en dårlig dag. Havde bestil bad med hende, det fik jeg ikke! Havde bestil oral uden, det fik jeg ikke! Havde bestil dybe kys, det fik jeg ikke! Havde bestil afslutning på kroppen, det fik jeg ikke! Er ret sikker på at hun har en tlf.passer det ikke giver info videre. Hun indledte fx med at spørge om hvor lang tid, Hendes krop var der ikke noget i vejen med. Lille og petit med dejlige (silikone) bryster der passede til hendes øvrige krop. Hun var, modsat Milu som jeg besøgte i sidste måned, på ingen måder stram og jeg er gennemsnitlig. Alt i alt en dårlig oplevelse. Håber i møder hende hvor hun er noget mere frisk, informeret og engageret Redigeret 2. Juli af The_Boobman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 917 Skrevet 2. Juli Jeg har ikke bestilt alle de ekstras du nævner ovenpå, kun kys og det var ret godt. Dagen i dag har også været ualmindeligt varmt så jeg ved ikke om det kan være noget der. Milu er også virkelig stram, men jeg synes Angela har en ret lækker petit krop. Det er tale om to forskellige type piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 77 Skrevet 3. Juli The_Boobman skrev, for 19 timer siden: Har besøgt hende. Håber for hende at hun havde en dårlig dag. Havde bestil bad med hende, det fik jeg ikke! Havde bestil oral uden, det fik jeg ikke! Havde bestil dybe kys, det fik jeg ikke! Havde bestil afslutning på kroppen, det fik jeg ikke! Er ret sikker på at hun har en tlf.passer det ikke giver info videre. Hun indledte fx med at spørge om hvor lang tid, Hendes krop var der ikke noget i vejen med. Lille og petit med dejlige (silikone) bryster der passede til hendes øvrige krop. Hun var, modsat Milu som jeg besøgte i sidste måned, på ingen måder stram og jeg er gennemsnitlig. Alt i alt en dårlig oplevelse. Håber i møder hende hvor hun er noget mere frisk, informeret og engageret Tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 61 Skrevet 8. Juli Jeg besøgte Angela i dag og synes hun er meget sød. Det blev en rigtig dejlig oplevelse. For os begge tror jeg. Men ja der vist nogen der styrer sagerne for hende så det skal man være indstillet på. Jeg besøger ellers helst kun de GP’ere der kører deres eget show. Men advare mod at besøge hende gør jeg ikke og jeg anbefaler at tilkøbe kys. Billederne hvor hun har lyserødt lingeri på er sådan som hun ser ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg