jegernysgerrig 38 Skrevet mandag klokken 17:35 En anmeldelse af Fantastiske Lady Hera https://annoncelight.dk/showad/317679 Jeg er ikke erfaren ud i dominans men har dog efter nogle besøg ved Lady Hera måttet erkende at det tænder mig at lade hende tage styringen og samtidig glemme alt andet Hun har en fantastisk evne til at få pulsen op på mig.... Jeg har sagt til hende at jeg gerne vil prøve alt .... mindst en gang og var slet ikke klar over at der fandtes så mange varianter indenfor dominans. Denne gang var ingen undtagelse Ballerne blev varmet op. Der blev leget med anal til mig. Der blev leget med nåle og alt muligt andet legetøj Det vildeste var dog at mens jeg havde bind for øjnene var der pludselig en ekstra person til stede Nu kan bisex også krydses af...men forhåbentlig ikke sidste gang det sker Når man hænger der fra en krog i loftet og bind for øjnene er der jo ikke så meget at gøre ved det. Man lader det ske Og må sige det var en fed oplevelse Nu sidder jeg så og ærgrer mig over at hun rejser nord på og jeg rejser syd på i sommerferien.... Det er simpelthen dårlig planlægning... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 282 Skrevet mandag klokken 17:44 Jeg havde da også håbet på du besøgte mig i Skagen Altid en fornøjelse at være sammen med dig Go ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg