Refresh 1334 Skrevet søndag klokken 18:19 Mine udløsninger har ændret sig markant og er gået fra at ligge lige under overfladen og hele tiden "komme i vejen", til at jeg i dag kun får udløsning hvert 4-5. gang jeg er sammen med en kvinde. De kvinder jeg er sammen med virker altid overraskede og tager det ofte som et personligt nederlag, indtil jeg forklarer at det faktisk er omvendt og at jeg har nemmere adgang til udløsning, når sexen er "ordinær" og jeg ikke bliver ramt følelsesmæssigt. Jeg har ingen problemer med rejsning og hvis vi fortsætter længe nok, så kommer udløsningen også, men med GP'er er der jo klare grænser for tiden og i det private er det ikke altid at man orker at blive ved længe. Indtil for 11 år siden (jeg er 50 i dag) var vejen til udløsning LANGT kortere og det var et kæmpe problem for mig at jeg hele tiden skulle passe på ikke at komme, for så var festen slut. Jeg hører andre beskrive at de kan opnå rejsning igen efter få minutter, men for mig har det aldrig været muligt før flere timer senere. Jeg elsker at være blevet fri for hele tiden at skulle holde igen og passe på og det at det er sværere at opnå udløsningerne gør det mere intenst og specielt når det sker. Til gengæld oplever jeg vilde orgasmer, som er fuldstændig separate fra udløsning. Stærke peak orgasmer, hvor jeg er svært kontaktbar og har spasmer i op til et minuts tid. Jeg har ikke fundet et klart mønster i hvornår de opstår eller hvordan jeg kan hjælpe dem på vej, men det er en ret sjælden ting der sker måske 4-5 gange om året. Men min krops bevidsthed om hvilken vild nydelse den er i stand til at opleve, har gjort mine udløsninger markant mere nydelsesfulde. Orgasmerne er fede, fordi rejsningen ikke ryger, så når jeg "lander" igen kan vi knalde videre. Så kære mænd... Hvordan er jeres udløsninger og jeres relation til dem? Er det ren nydelse eller kommer de også i vejen? Og kommer i jer hurtigt og bliver klar til endnu en runde eller er det "game over"? Og er der nogen der oplever andre orgasmer end udløsninger? Kvinder må naturligvis også gerne svare på hvad deres erfaringer med mænd er. Håber i har lyst til at dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 336 Skrevet søndag klokken 18:56 For 40 år siden kom udløsningerne let, faktisk for let. I dag skal jeg til gengæld kæmpe en brav kamp for at få en udløsning og orgasme. Det hele er blevet lidt mærkeligt, nu hvor jeg er gammel. Jeg får nogle gange orgasme uden udløsning og andre gange udløsning uden orgasme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2340 Skrevet søndag klokken 20:09 (edited) Jeg har heller ikke oplevet orgasme uden udløsning, men jeg har læst om det. Er det ikke det, man prøver at opnå i tantra? Det siges at være muligt for de fleste mænd at lære det .. Tænker det både kan være en 'almindelig' orgasme og en slags 'kosmisk orgasme, som det jeg oplever @Refresh beskriver som en 'vild orgasme' ... .. Jeg har også flere gange oplevet det omvendte, udløsning uden orgasme. Også hvad der tilsyneladende var en 'halv orgasme, der skød indad' eller løb tilbage .. det er mit billede af hvad der skete, anyway ... Jeg tror ikke jeg selv er i stand til at opleve en 'kosmisk orgasme' ... og ville også helst undgå det .. på grund af min alder, bl. a. .. W.C. Fields skrev, 1 time siden: I dag skal jeg til gengæld kæmpe en brav kamp for at få en udløsning og orgasme. Det hele er blevet lidt mærkeligt, nu hvor jeg er gammel. Jeg har på det sidste flere gange oplevet at få relativ hurtig udløsning / orgasme oppe i pigen. Trods både kondom og forhudsfornævring. Det handler dels om hendes person (kemi) dels om at hun bruger en speciel teknik .. Og jeg er, så vidt jeg ved, ældre end @W.C. Fields Jeg siger hver gang at jeg som udgangspunkt bare vil kæle / kramme, fordi det ikke er sikkert det vil fungere ... Hun er holdt op med at drille mig og sige 'det si'r du hver gang' ... Tror hun er klar over, det giver præstationsangst ... Jeg har også et par gange oplevet netop den 'glidende' orgasme der blev beskrevet i en anden tråd ... Der hvor jeg kommer i tvivl om, om eller hvornår udløsningen egentlig kom ... Men alt i alt, så er det plateaufasen der betyder mest for mig .. kontakten hud mod varm hud ... Redigeret søndag klokken 20:24 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 49 Skrevet søndag klokken 21:12 Med alderen (60+) kan jeg holde meget længere, ofte med flere dejlige “lige under overfladen orgasmer - hvor jeg ikke kommer). Dog hvis dette varer ved ender det nogle gange med at være svært eller umuligt at få “en rigtig” orgasme med udløsning til sidst. Jeg kan stort set altid første gang uden problemer, men anden gang indenfor 60mi. skal der ofte lidt mere til. Virker som regel godt for mig, hvis kan gøre min partner ophidset - så kommer rejsning anden gang af sig selv og vi kan tage en tur mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 336 Skrevet søndag klokken 22:09 (edited) Vil blot tilføje, at orgasme uden udløsning er en tam omgang. Noget jeg prøver at undgå. Der er ikke tale om en kæmpe orgasme. Ofte er jeg nødt til at holde en pause, og så arbejde mig frem til en rigtig orgasme. Redigeret søndag klokken 22:11 af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1334 Skrevet søndag klokken 22:23 sneræven skrev, for 2 timer siden: Jeg har heller ikke oplevet orgasme uden udløsning, men jeg har læst om det. Er det ikke det, man prøver at opnå i tantra? Det jeg oplever i Tantra er mere en valley orgasme/energiorgasme. Det er knap så kraftigt (deraf valley vs. peak), til gengæld kan man opleve og lege med nydelsen i mange minutter, ja endda timer, til man til sidst er fuldstændig opslugt af nydelse. Peak orgasmer har jeg læst og hørt om at man kan træne og fremprovokere ved "stop and go" teknik eller perinærum tryk, hvor man fysisk forhindrer udløsningen. Det handler så vidt jeg forstår om at komme helt tæt på udløsningen og stoppe den, for at bygge videre og stoppe flere gange, så man til sidst kommer i en voldsom orgasme. Jeg har ikke selv prøvet og nu virker det til at jeg ikke rigtig har brug for det, men det ville da have været rart at prøve det, så man kunne sammenligne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1334 Skrevet søndag klokken 22:25 W.C. Fields skrev, for 15 minutter siden: Vil blot tilføje, at orgasme uden udløsning er en tam omgang. Noget jeg prøver at undgå. Der er ikke tale om en kæmpe orgasme. Ofte er jeg nødt til at holde en pause, og så arbejde mig frem til en rigtig orgasme. Tak for at dele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1334 Skrevet søndag klokken 22:31 sneræven skrev, for 2 timer siden: Jeg har også et par gange oplevet netop den 'glidende' orgasme der blev beskrevet i en anden tråd ... Der hvor jeg kommer i tvivl om, om eller hvornår udløsningen egentlig kom ... Det minder mig om noget jeg oplevede. Jeg lå for nylig og onanerede og pludselig kom der en fuld ladning udløsning, men uden den mindste smule orgasme eller speciel nydelse. Rejsningen forsvandt heller ikke, så jeg kunne fortsætte med at onanere i min egen sæd, indtil jeg et par min. senere fik endnu en udløsning og denne gang med orgasme som sædvanligt. Det var ret syret og jeg kom til at tænke på at hvis man havde praktiseret "stå af i Roskilde" og det var sket, så var man nok blevet far uden at ane at det var sket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 290 Skrevet tirsdag klokken 11:51 Refresh skrev, den 29.6.2025 at 20:19: Hvordan er jeres udløsninger og jeres relation til dem? Er det ren nydelse eller kommer de også i vejen? Og kommer i jer hurtigt og bliver klar til endnu en runde eller er det "game over"? Og er der nogen der oplever andre orgasmer end udløsninger? Da jeg var 16 år, var det svært ikke at komme efter et par stød, pigen var ikke glad. Og efter 10 minutter ville jeg igen, det kunne blive utroligt mange gange på en nat. Det var egentligt aldrig super orgasme agtigt - bare 'ahhh lettelse for lidelighed' i et stykke tid. I start 50érne: det blev svært at nå 2 gange på 1/2 time, og nu et skarpt hjørne senere kan det blive svært på 1 time. Orgasmerne uden udløsning er de bedste - ikke så voldsomme hos dig, men med trækninger langt ned i lårene gennem lysken, op igennem underlivet. Det kræver en dejlig kvinde, men tilgengæld kan jeg så blive ved - og ved længere aftaler, så kan pigen altså godt blive godt træt og øm, mens jeg jagter det næste højdepunkt. Tingene ændrer sig med tiden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg