HansenDanmark 323 Skrevet 29. Juni https://sexnord.net/en/profile/766742/candy Jeg har i længere tid haft Candy på min liste over piger jeg gerne ville besøge så da hun dukkede op i Flensborg måtte jeg lige en tur over grænsen. Jeg parkerede som vanligt på Sylter Str og så er der lige 2 min gåtur. Yderdøren er åben så du kommer hurtigt ud af syne Candy lukkede hurtigt op efter jeg havde trykket på klokken og wauuu et syn. Billederne er af hende men hun er endnu kønnere i virkeligheden Hun er så slank som på billederne og helt igennem bare super lækker Candy har også et rigtigt dejligt gemyt og ville gerne snakke og grine så stemningen under besøget var rigtig rar. Sjældent at møde så glad og positiv pige Hun taler kun tysk men hun har en del gæster fra DK, som ikke taler tysk, så det kan sagtens lade sig gøre også selvom du ikke taler tysk. Genbesøg: Ja, 100% Jeg kan godt lide at genbesøge piger hvor jeg har haft en god oplevelse og det havde jeg her. Jeg har en ret kort liste med piger som jeg besøger hver gang de er i Flensborg. Du skal ikke snyde dig selv for ikke at besøge denne skønhed. Hun er meget smuk og har et dejligt humør og har et stort ønske om at gæsten får en dejlig oplevelse. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsolsen2222 2 Skrevet 1. Juli Hejsa hvor meget måtte du slippe for en tur hos Candy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 148 Skrevet 1. Juli Larsolsen2222 skrev, for 9 timer siden: Hejsa hvor meget måtte du slippe for en tur hos Candy? er 95% sikker på at det er på eller lige over "standard priserne" i byen som er ca 50 euro for 15 minutter, 80 euro for 30 og 150 for 60 minutter. +/- udsving for pige/lokalitet etc. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 323 Skrevet 1. Juli Larsolsen2222 skrev, for 9 timer siden: hvor meget måtte du slippe for en tur hos Candy? 80 EUR for 30 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1791 Skrevet 2. Juli (edited) Tak for anmeldelsen, som var god som altid! Hun har også en onlyfans (som dog ikke er den mest aktive), hvor man kan købe en måneds adgang til billeder og et par videoer for omkring 7-10 euro. Det gjorde jeg. Hun er en ret køn pige, men mit tyske er desværre ikke eksisterende, og selvom hun har kunder der ikke kan tale tysk, foretrækker jeg at kunne kommunikere. Jeg ved ikke om man må linke til hendes profil, men jeg fik ved den ved at skrive til hende om priser. Redigeret 2. Juli af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 323 Skrevet 2. Juli Elprebsi skrev, for 9 timer siden: Tak for anmeldelsen, som var god som altid! Det gjorde jeg. Hun er en ret køn pige, men mit tyske er desværre ikke eksisterende, og selvom hun har kunder der ikke kan tale tysk, foretrækker jeg at kunne kommunikere. Mange tak @Elprebsi Jeg er lige ved at foreslå så kører jeg med og sidder på stolen med ryggen til og tolker for dig Jeg vil næsten sige at sige du ikke må snyde dig selv for denne oplevelse. Jeg var på besøg igen i går tirsdag aften Hun kommer igen i slutningen af juli 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1791 Skrevet 2. Juli Det kunne være kønt. Jeg må overveje til næste gang hun er her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg