Hop til indhold

Recommended Posts

https://sexnord.net/en/profile/766742/candy
Jeg har i længere tid haft Candy på min liste over piger jeg gerne ville besøge så da hun dukkede op i Flensborg måtte jeg lige en tur over grænsen. 
Jeg parkerede som vanligt på Sylter Str og så er der lige 2 min gåtur. Yderdøren er åben så du kommer hurtigt ud af syne :)

Candy lukkede hurtigt op efter jeg havde trykket på klokken og wauuu et syn. 
Billederne er af hende men hun er endnu kønnere i virkeligheden :wub: Hun er så slank som på billederne og helt igennem bare super lækker 

Candy har også et rigtigt dejligt gemyt og ville gerne snakke og grine så stemningen under besøget var rigtig rar. Sjældent at møde så glad og positiv pige  

Hun taler kun tysk men hun har en del gæster fra DK, som ikke taler tysk,  så det kan sagtens lade sig gøre også selvom du ikke taler tysk.

Genbesøg: Ja, 100%  Jeg kan godt lide at genbesøge piger hvor jeg har haft en god oplevelse og det havde jeg her. Jeg har en ret kort liste med piger som jeg besøger hver gang de er i Flensborg. 

Du skal ikke snyde dig selv for ikke at besøge denne skønhed.
Hun er meget smuk og har et dejligt humør og har et stort ønske om at gæsten får en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larsolsen2222 skrev, for 9 timer siden:

Hejsa

hvor meget måtte du slippe for en tur hos Candy?

er 95% sikker på at det er på eller lige over "standard priserne" i byen som er ca 50 euro for 15 minutter, 80 euro for 30 og 150 for 60 minutter. +/- udsving for pige/lokalitet etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tak for anmeldelsen, som var god som altid!

Hun har også en onlyfans (som dog ikke er den mest aktive), hvor man kan købe en måneds adgang til billeder og et par videoer for omkring 7-10 euro. Det gjorde jeg. Hun er en ret køn pige, men mit tyske er desværre ikke eksisterende, og selvom hun har kunder der ikke kan tale tysk, foretrækker jeg at kunne kommunikere. 

Jeg ved ikke om man må linke til hendes profil, men jeg fik ved den ved at skrive til hende om priser.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 9 timer siden:

Tak for anmeldelsen, som var god som altid!

Det gjorde jeg. Hun er en ret køn pige, men mit tyske er desværre ikke eksisterende, og selvom hun har kunder der ikke kan tale tysk, foretrækker jeg at kunne kommunikere. 

Mange tak @Elprebsi :)

Jeg er lige ved at foreslå så kører jeg med og sidder på stolen med ryggen til og tolker for dig :lol:

Jeg vil næsten sige at sige du ikke må snyde dig selv for denne oplevelse. 
Jeg var på besøg igen i går tirsdag aften :)

Hun kommer igen i slutningen af juli 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...