Sapioseksuel 2 Skrevet 29. Juni For et par måneder siden var jeg forbi PP og fik lyst til at lege med Mint - hun var fantastisk og midt i det hele kom en gammel fantasi til live - jeg opdagede hende lille bitte fine hånd og tænkte - nu skulle det lykkes og hun syntes åbenlyst at det var frækt - ja - hun tog et kondom på hånden og fik lirket den op i min røv mens hun suttede mig - jeg troede vi skulle knalde bagefter - men jeg eksploderede nærmest - wauw - lige der udkonkurrerede hun Gib for altid uha uha uha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 329 Skrevet 29. Juni Hvorfor i himlens navn må manden da ikke skrive hvad han oplever ? Er det fordi det er dine personlige grænser der skal være de gældende for hvad der kan fortælles om herinde ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2084 Skrevet 29. Juni Ikke rigtigt, da hele formålet med dette forum er at dele intime oplevelser. Brugere der bryder med vores regler er du meget velkomne til at anmelde, men du skal ikke kritisere andre brugere for deres indlæg. BLUC2720 skrev, for 2 timer siden: Lidt ufint overfor pigen at dele denne intime detalje. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2084 Skrevet 29. Juni Det skal du ikke diskutere i en anmeldelse. Manden afsporer jo tråden - og du hjælper ham ved at irrettesætte ham. Du kunne blot have sendt en rapport, så havde vi taget os af det uden yderligere støj. F-jernet skrev, 1 time siden: Hvorfor i himlens navn må manden da ikke skrive hvad han oplever ? Er det fordi det er dine personlige grænser der skal være de gældende for hvad der kan fortælles om herinde ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg