Hop til indhold
Miza

Sex og blødning

Recommended Posts

Gent55 skrev, for 10 minutter siden:

Det er bare, en intim fræk glæde at dele, menstruation periode, og blødning med kvinde,  det gør sex enormt frækt og spændende leg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, den 29.6.2025 at 10:53:

Jeg er nu kommet i den alder hvor jeg ikke længere har menstruation på faste tidspunkter, i stedet har jeg af og til pletblødning, som kommer uden varsel, så det er ikke muligt at planlægge efter og jeg har ikke tænkt mig at bruge svamp ved hvert samleje, så jeg har nu opdateret min profil med denne info.

Det er selvfølgelig ikke samme mængde som da jeg havde menstruation, men jeg har bare ind i mellem oplevet nogen der absolut ikke vil mødes hvis der bare  var en lille risiko for at jeg snart fik menstruation, så jeg tænker de er vel lige så sarte når de bliver oplyst om at der er risiko for pletblødning.

Men jeg kan jo regne ud jeg ikke er den eneste modne GP i denne situation, så nu vil jeg gerne lægge op til paneldiskussion. 

Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning?

Andre GP’er der har gjort sig tanker om dette emne?

Varme sommerhilserner

Miza <3

Har ikke noget imod det, men hvor kan jeg se din profiltekst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister nysgerrig skrev, Lige nu:

Har ikke noget imod det, men hvor kan jeg se din profiltekst?

Jeg sender dig en privat besked da jeg ikke må reklamere for mig selv her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, den 29.6.2025 at 10:53:

Jeg er nu kommet i den alder hvor jeg ikke længere har menstruation på faste tidspunkter, i stedet har jeg af og til pletblødning, som kommer uden varsel, så det er ikke muligt at planlægge efter og jeg har ikke tænkt mig at bruge svamp ved hvert samleje, så jeg har nu opdateret min profil med denne info.

Det er selvfølgelig ikke samme mængde som da jeg havde menstruation, men jeg har bare ind i mellem oplevet nogen der absolut ikke vil mødes hvis der bare  var en lille risiko for at jeg snart fik menstruation, så jeg tænker de er vel lige så sarte når de bliver oplyst om at der er risiko for pletblødning.

Men jeg kan jo regne ud jeg ikke er den eneste modne GP i denne situation, så nu vil jeg gerne lægge op til paneldiskussion. 

Bliver du som kunde skræmt væk af en advarsel om pletblødning?

Andre GP’er der har gjort sig tanker om dette emne?

Varme sommerhilserner

Miza <3

Det er uden betydning for mig,  så længe der er kommunikeret om det på forhånd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nu du var i nærheden af københavn måtte du meget gerne pletbløde på mig - også mens jeg slikker dig. Det er voldsomt intimt og derfor ophidsende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...