Hop til indhold
Pison

Jeg er Astrid – 27 år, dansk, feminin… spild af tid

Recommended Posts

Jeg havde fået øje på denne unge kvinde som så dejlig ud og hvis tilbud lød besnærende:

https://annoncelight.dk/showad/431772

Aftalen kom relativt nemt i hus via sms, sjovt nok svarede hun fra et andet nummer end det fra annoncen som jeg havde skrevet på.

Jeg tog til Vedbæk og gav besked om at jeg var nået frem. 

Der gik ca 15 minutter før hun svarede med følgende: Billede af dig

Lidt ukonventionelt, men jeg tænkte ok, jeg havde jo valgt hende ud fra hendes billeder og sendte en hurtig selfie. Derefter radiotavshed - jeg hørte ikke mere fra hende.

Fair nok hvis hun ville afvise mig pga billedet, men så kunne hun have gjort det da vi lavede aftalen - før jeg fik adresse og kørte til Vedbæk.

Jeg ser ret almindelig ud og er velplejet og soigneret, så det var ikke oplagt hvorfor hun ghostede mig.

Det er jo knapt en anmeldelse, men snarere en service meddelelse, så dem der måtte have lyst til at forsøge sig med hende er advaret og måske kan tage deres forholdsregler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da et par advarselslamper i annoncen. Annonceprofilen er oprettet samme dag og lys kontakten på det ene billede ser absolut ikke dansk ud. Hvad så formålet med annoncen er er svært at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pison skrev, for 17 timer siden:

Jeg havde fået øje på denne unge kvinde som så dejlig ud og hvis tilbud lød besnærende:

https://annoncelight.dk/showad/431772

Aftalen kom relativt nemt i hus via sms, sjovt nok svarede hun fra et andet nummer end det fra annoncen som jeg havde skrevet på.

Jeg tog til Vedbæk og gav besked om at jeg var nået frem. 

Der gik ca 15 minutter før hun svarede med følgende: Billede af dig

Lidt ukonventionelt, men jeg tænkte ok, jeg havde jo valgt hende ud fra hendes billeder og sendte en hurtig selfie. Derefter radiotavshed - jeg hørte ikke mere fra hende.

Fair nok hvis hun ville afvise mig pga billedet, men så kunne hun have gjort det da vi lavede aftalen - før jeg fik adresse og kørte til Vedbæk.

Jeg ser ret almindelig ud og er velplejet og soigneret, så det var ikke oplagt hvorfor hun ghostede mig.

Det er jo knapt en anmeldelse, men snarere en service meddelelse, så dem der måtte have lyst til at forsøge sig med hende er advaret og måske kan tage deres forholdsregler.

Havde planlagt et besøg men fik aldrig svar på mit spørgsmål. Kun hvornår jeg ville komme. Tak bror for din indsats og kedeligt der er sådanne typer derude. Ævvv

Del dette indlæg

Link til indlæg

1300 kr for 60 min. Der er absolut ingen Danske piger der ville prissætte dem selv så lavt. Selv de udenlandske piger er sjældent så billige. Fatter ikke i hopper på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Petit_Hughie skrev, for 19 timer siden:

1300 kr for 60 min. Der er absolut ingen Danske piger der ville prissætte dem selv så lavt. Selv de udenlandske piger er sjældent så billige. Fatter ikke i hopper på den.

Som det fremgår af mit indlæg er det lidt svært at gennemskue hvorledes dette skulle være en scam - der blev ikke nævnt Paysafecard eller anden form for forudbetaling, så jeg mistede ikke penge - kun tid, og så er det jo værd at prøve af uanset advarselsklokker. Det er ikke rigtig til at se hvad "hun" får ud af at lave aftaler og så slippe kommunikationen.

Redigeret af Pison

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...