NJP 8 Skrevet lørdag klokken 17:50 Jeg trængte til lidt forkælelse til kroppen og hvis man samtidig kan få en god ekstra behandling så er det bare skønt. Jeg kontaktede Nana, da jeg havde læst godt om hende. https://annoncelight.dk/showad/413364 Vi ping-pongede lidt omkring et tidspunkt og hun kom med et tidspunkt der passede fint. Jeg skrev at det var en aftale og tog hen til det sted hun anviste til det fastslåede tidspunkt og skrev at jeg var kommet frem. Hun svarer mig undrende og mente at jeg havde sagt at jeg ikke kunne. Der kom et screenshot til hende af vores samtale og hun begynder at undskylde, men har ikke tid alligevel. Jeg gjorde mit bedste for ikke at hidse mig op over for hende - det får man sjældent noget godt ud af. Det var dog irriterende med den spildte køretur. Jeg gik derfor i gang med at kigge efter en anden, som potentielt kunne have tid. Cara havde været i mine tanker et stykke tid. https://annoncelight.dk/showad/401138 Andre havde sagt gode ting om hende, så jeg tog chancen og spurgte om hun havde tid. Det havde hun heldigvis. Jeg kom hen til hendes sted. Lad mig bare sige sikke et syn man bliver mødt af. En vel skåret, smilende, sød, lille kvinde. Jeg kom ind og afregnede, smed tøjet og lagde mit til rette. Hun smed derefter sit og sikke en fin lille krop hun har. Jeg var på ingen måde skuffet. Massagen var efter omstændighederne god. Min krop var lidt anspændt i starten grundet skuffelsen fra Nana, men det fik Cara lige så stille åbnet op for. Hun kom kroppen godt igennem med god forkælelse. Og afslutningen... Jeg var slet ikke skuffet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovogstrand 4 Skrevet søndag klokken 07:01 (edited) Cara lyder som en sød pige ….i hvilket område af Aalborg holder hun til ? Er det lejlighed og diskret ? Redigeret søndag klokken 07:43 af Skovogstrand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NJP 8 Skrevet søndag klokken 21:46 Hun holder til på en klinik i vestbyen. Udover butikkens fordør, er der også mulighed for en mere diskret entré. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg